Tomma Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Da har jeg fått deformerte føtter og ankelene mine er blitt borte. Jeg har nå offisielt kun legger, haha!! I tillegg kommer vannet andre steder også. Noen som har noen gode råd for hvordan man kan "begrense" det? Har hørt at massasje av bena hjelper, så det tenkte jeg å sette samboeren min på i kveld Men alle andre råd taes mot med takk ) Hilsen en som heldigvis ikke har så lenge igjen
*Mamma09* Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Legen min sa det hjelper å drikke mye vann.. høres jo helt feil ut, men det skulle vist skylle ut av kroppen. Jeg er 7 mnd på vei, drikker ihvertfall 2 liter vann om dagen og er ikke hoven. Var endel hoven tidligere.. Det å holde seg unna sukker og salt er også lurt, saltet holder jo på vannet og sukkeret er vel bare med på å tulle med systemet vårt..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Det å drikke masse vann hjelper på hevelsen i beina. Leste en tråd her i går at mange syns det hjelper med sitron i vannet. Ellers er det jo lurt å investere i støttestrømper om du ikke allerede har det. Jeg er heldigvis ikke så plaget med hevelse i beina ennå, men bruker støttestrømper de dagene jeg er på jobb og det hjelper på.
Tomma Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2009 Tusen takk, da har jeg begynt å "bælme" vann, hehe Støttestrømper har jeg allerede brukt i noen uker, men de er alt for varme nå så det klarer jeg bare ikke. Det er godt det ikke er lenge igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå