Kjærlighet <3 Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Er 28+2 i dag, så da er kan jeg si at jeg er inne i siste tredjedel av svangerskapet. Kjenner det er utrolig godt, nå er det bare sommeren igjen så kommer gutten vår !!! :-D Litt rart og "plutselig" være den som er kortest på vei igjen, hehe :-) Skal settes igang to uker før termin, ca. Så selv om terminen er 23.aug teller jeg litt ned i hodet mitt til den 10.
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Velkommen hit=) Alltid deilig å komme over i et nytt trimester... Her har jeg 4 dager igjen til termin og er møkka lei, hehe... Men 3 trimester har flydd avgårde! Masse lykke til fremover=) August er jo her snart!
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Jeg er også 28 +2 idag med termin 23 august, og vi venter en gutt vi også =) Begynner virkelig å nærme seg nå ja, en sommer går jo alltid fort.. Blir hyggelig å følge deg videre =)
Kjærlighet <3 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 Så artig at vi har samme termin med en lite gutt :-)
cakes Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 jeg sniker meg inn litt tidlig jeg.. hører ikke til her før til fredag, sånn egentlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå