Gå til innhold

Roper et bitte lite forsiktig hurra her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en liten magefølelse i går og da jeg skulle pusse tennene på kvelden, begynte jeg å blø fra tannkjøttet. Tok en billigtest (stav) og da kom det opp en svak, svak strek, men absolutt synlig. Testet i dag igjen med clearblue som også viste en svak, men synlig, farget pluss - ikm på onsdag eller torsdag. Så, da ser det ut til at jeg igjen er gravid :D

Har ei jente på 2 som jeg ble gravid med på første forsøk, så ble jeg gravid på 2 pp men mistet i SA 3 mai i år, 6+3. Etter det har jeg ikke hatt mens men er nå altså gravid igjen. Håper det går bra denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

håper for din del at det er en ny graviditet, har du tatt en g-test etter at du mistet som var negativ? det kan også være hcg fra svangerskapet som ble avbrutt

Skrevet

Det er jeg helt sikker på at det ikke er. Testet helt klart negativt 4 dager etter sa'en, og da var også hcg'en min nede på 9 iflg legen, så noe hcg-etterslep er det neppe.

Skrevet

Gratulerer så mye, og masse lykke til med spiren! Håper det går bra for dere denne gangen:D

Mistet selv for over 2 uker siden, og håper, håper så inderlig at jeg kan være en av dem som det klaffer fort for igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...