MissAntrop Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Fikk en liten magefølelse i går og da jeg skulle pusse tennene på kvelden, begynte jeg å blø fra tannkjøttet. Tok en billigtest (stav) og da kom det opp en svak, svak strek, men absolutt synlig. Testet i dag igjen med clearblue som også viste en svak, men synlig, farget pluss - ikm på onsdag eller torsdag. Så, da ser det ut til at jeg igjen er gravid Har ei jente på 2 som jeg ble gravid med på første forsøk, så ble jeg gravid på 2 pp men mistet i SA 3 mai i år, 6+3. Etter det har jeg ikke hatt mens men er nå altså gravid igjen. Håper det går bra denne gangen!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 hei håper for din del at det er en ny graviditet, har du tatt en g-test etter at du mistet som var negativ? det kan også være hcg fra svangerskapet som ble avbrutt
MissAntrop Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2009 Det er jeg helt sikker på at det ikke er. Testet helt klart negativt 4 dager etter sa'en, og da var også hcg'en min nede på 9 iflg legen, så noe hcg-etterslep er det neppe.
Lotta2010x2012 Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Gratulerer så mye, og masse lykke til med spiren! Håper det går bra for dere denne gangen:D Mistet selv for over 2 uker siden, og håper, håper så inderlig at jeg kan være en av dem som det klaffer fort for igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå