Venter på lite knøtt : ) Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Kan det at man er litt øm "der nede" være tegn på eggløsning eller er den over da? Har et barn fra før og er nå i "prøver" igjen. Blir ikke klok på kroppen min etter å ha sluttet med prevensjon altså..
**Vimsa** Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 hei =)jeg hadde eggløsning i går, og det merka jeg godt, sikkelig ubehag i eggstokkene, som ligger på venstre side på magen.. er ikke øm "der nede" jeg da.. er i 1pppå første barnet, så er veldig uviten, men gleder meg! =)=) lykke til
iris76 Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Hei Melania! det kan vaere mange teng paa at du har EL. Noe av det sikreste er EL-slim. En klar glinende slim som kan komme flere dager foer EL og oeke mest ved EL. Dette slimet ser ut som eggehvite og er ganske seig hvis du drar det mellom fingrene som en proeve. Ellers kan du maale basal temp. hver morgen. Naar tempen er lavest har du EL. tempen hopper opp rett etterpaa. Vondt og oem i eggstokker og livmor er jeg stoett og stadig, dette er litt mer usikre tegn..... EL tester er jo ogsaa flittig bruk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå