Gå til innhold

Er såååå lei!!! Klageinlegg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 7 dager over tiden og holder på å klikke til tider!!!

Har det så vondt, og er skikkelig deppa :(

Har hatt litt brun / rølig utflod siden torsdag, så har jo håpt at ting snart skal skje, men neida.....Har også hatt noe som eg kanskje tror er rier, men det dabber jo bare av igjen!!!! :(

Men vet jo ikke kossen det skal kjennes ut, er jo 1 gangs fødene.....

Tror han aldri har tenkt å komme... Føles ikkje sånn ut no vertfall..

Er så fortvilet!!

Ble litt sytete dette, men må bare lufte tankene mine litt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det er så kjedelig å gå sånn og vente. Men før eller senere setter det i gang vet du;)

På meg kjentes riene ut som menssmerter i magen de første timene. Men de kjennes ulike ut for ulike damer. Og for noen er de visst i ryggen eller nedover lårene også. :)

Skrevet

Det er lov å klage litt når man går over termin. Har selv 9dager igjen til termin og er lei allerede, mest fordi jeg har så mye vondt i ryggen. Kanskje du kan prøve noen kjerringråd for å sette igang fødselen. Det beste tipset er vel å ha sex, men hopping, lakserolje og kanel er også noe en kan prøve.

Skrevet

Hopping bør man vel stå over (kan ikke morkaken løsne f.eks.?) og lakserolje kan jo føre til styrtfødsel, så det anbefales ikke!

Men de "uskyldige" triksa kan du jo benytte deg av. Og sex skal jo ha modningseffekt om livmorhalsen bades i sæd...

Skrevet

Føler eg har prøvd meste! Når vi skullle ha sex i dag følte gubben at han var borti noe.. Hva kan dette være..? Han syns det var ubehagelig!

Ellers har eg prøvd hopping, sprunget i trapper, turer, vasket gulv, spist kanel, bringebærkapsler...

Skrevet

bringebærbladkapsler heter det vel :)

Skrevet

Hei Silje.

Vet akkurat hvordan du har det, men husk at du blir snart mamma du også. Jeg gikk uten søvn i 2 døgn før fødsel startet på onsdag. Ho kom natt til torsdag. Trodde aldri ho ville komme, men de gjør jo selvfølgelig det. Han kommer snart skal du se.

Ønsker deg masse lykke til med fødselen:-))))))))))))

Klem fra

Skrevet

Det eneste som er HELT sikkert er at den kommer ut...

Og for hver time du må vente, er det en time kortere til den kommer. Og tia går jo hele tia:)

Og alt detder.......

Skrevet

Jeg føler sånn med deg og har det på akkurat samme måte... Er 9 dager på overtid, og kjenner at jeg begynner å bli depresiv... Er lei meg hver dag, kjempe sliten og heller ikke mye tegn til fødsel i nærmeste fremtid.. Har hatt en del mens smerter, men dat går jo over like fort som det kommer..

Skal på overtidskontroll på onsdag, og da går jeg ikke derfra før jeg blir satt i gang...

Håper vi føder snart, da glemmer vi nok fort disse dagene vi har lagt bak oss nå.. :)

'klem' og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...