ehtaner84 Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 jeg er en smule sjokkert..... jeg har kjøpt et lite basseng, med tak. innviterte en venn av meg med en liten en, for å plaske litt i vannet. de er 17 mnd gamle, og står som regel på utsiden å plasker med lanken i vannet. jeg tar på mitt lille bare bikini eller badedrakt, fordi vi er hjemme, og ikke i en svømmehall med 20 andre barn som kan uheldigvis tisse i vannet. typen til venninnen min lurte fælt på om barna kom til å ha på deg badebleier, fordi han ikke likte at MITT barn kansje kom til å tisse i vannet. (må legge til at denne "mannen" er svært kontrolerende) jeg ble litt satt ut, og viste ikke helt hva jeg skulle si. syns nå det er helt naturlig (for meg) at min lille kan løpe litt naken i vår egen hage!!!! er det heller naturlig å ta på en bleie når hennes best venn, som hun har vært sammen med ihvertfall annenhverdag siden de ble født?? hva syns dere om dette? tar dere på badebleie når de små har det gøy i hagen med ett tiny basseng som de plasker litt i???
ehtaner84 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 31. mai 2009 må legge til, uten å si noe stygt om min venninne, at jeg er ekstremt reinslig, perfeksjonist til fingerspissene. og dette vet de, så det kan ikke ha noe med at min lille er "møkkete". hun er bestandig ren og pen, aldri mat i ansiktet og bestandig ren bleie. kan ikke få sagt det nokk hvor nøye jeg er med den lille jenta mi. men, greia er at han var redd hun kom til å tisse i vannet.
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 I fjor sommer, der vi bodde før, badet gutten min, nå litt over 2 år og 3 andre jevnaldrende barn i samme basseng nakne, og tror ingen tenkte på at de kanskje kunne finne på å tisse i bassenget.
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Æ.....ø ? De kommer høyst sannsynlig til å tisse i vannet;o) Pluss at det er lite en badebleie kan gjøre for å forhindre dette. En badebleie blir våt, og tisset blir mixa med vannet uansett. De bleiene er jo mest for å forhindre at avføring blir flytende rundt. Mannen høres litt loco ut. Her bader de nakne i bassenget;o))))
Mom2Two Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Har aldri sett eller hørt om småbarn som bruker badebleie i slike små plaskebasseng i hagen. Noe annet med store badebasseng der man risikerer å måtte bytte vann osv. Hørtes nå veldig rart ut, jeg ville ikke hatt noe problem med det i hvert fall.
Canari Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Helt enig, dette blir bare teit. Her får jentungen springe naken hele dagen om hun vil, så varmt som det er nå. Hun skal slippe klissete bleie og våt badedrakt. Og litt tiss i vannet er helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå