Gå til innhold

I dag trenger jeg å høre det går bedre etterhvert...

Lillypia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist å høre at du har opplevd å miste.... mista selv i uke 19 i februar. Den første måneden var den verste, skrek mye og hadde ikke krefter til å gjøre så mye. Men etterhvert som tiden går blir det bedre. Man får det mer på avstand og i allefall jeg ser fram til å bli gravid igjen.

Om du ikke har fått tilbud om det anbefaler jeg at du tar kontakt med sosionom på sykuset der du tilhører. Det har hjulpet oss utrolig mye. Greit å ha noen utenomforstående å prate med.

Bruk tiden godt til å bearbeide sorgen. Og snakk sammen du og din kjære. Sorgen har gjort det slik at vi har kommet oss nærmere.

Stor klem fra

Tusen takk...jeg sendte deg post gjorde jeg ikke? vi var kommet akkurat like langt vi:( bare at du ligger noen måneder før meg....Dagen i dag er heldigvis bedre enn i går, det er veldig opp og ned. Forstod det så sosionomen vi hadde skulle ringe når det var gått 1.5 uke ca. Er en uke siden fødsel på onsdag...Har heldigvis min kjære oppi dette ja, vet ikke hva jeg skulle gjort ellers. Tusen takk for at du orket svare....*klem*

Prøvde å sende deg post, men enten var boksen din full eller så var den sprret.

Gpdt å høre at du har noen bedre dager. Det tar tid å komme over slik sorg.

Vi fikk svarene båre på fredagen. Tok 3 mnd før vi fikk svar. Den lille gutten døde i ca i 16 uke. Han hadde store misdannelser da han ble født, men det kom av at han hadde lie i fostervannet i ca 3 uker. Det var ingen kromosomfeil og alt av indre organer var intakt. Men da de skulle ta CT av kroppen hans fant de ut at han hadde skeletal dysplasi, for liten beinvekst. Legen sa at vi hadde hatt maks uflaks, er bare en liten prosent som får dette, og sjansen får at det skal skje igjen er veldig liten. Men blir å få foster diagnostikk i uke 12 neste gang jeg skulle bli gravid.

Var godt å få noen svar på hva som hadde skjedd og vi har fått fullt klarsignal for å prøve på nytt.

Sosoionomen har laget oss minnekort som kan være godt å ta fram. Skal til henne på torsdagen igjen. Skal høre da om han er begravlagt. Vi bestemte oss for minnelund og er fornøyde med det.

Godt å høre at du og din kjære prater med hverandre. Og skulle du lure på noe eller bare skrive ned noen ord kan du skrive til meg.

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...