Gå til innhold

Har dere også masse slim?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

I går/natt trodde jeg virkelig det var noe på gang. Var først skikkelig dårlig i magen og løp masse på do, og fikk så vonde kynnere som kom med 7-8 min mellom. De ble sterkere og sterkere, og begynte etterhvert å sitte seg i ryggen også... Holdt på i 2 timer, sovnet og våknet i dag morges. Ingen fødsel nei! Nå er kynnerne borte, men har litt mensmurringer i magen innimellom. Og i dag har det kommet MASSE slim... 4 dager til termin, trodde virkelig det skulle skje noe nå...

Argh!

Men over til et spm - har dere også masse slim nå på slutten? Jeg har holdt på siden forrige torsdag, noen dager lite og noen dager mye. I dag tidlig var det helt ekstremt... Men vet ikke om det er slimproppen, for det har aldri vært noe blod i det, og det har jo holdt på i over en uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver, men har ingen forklaring. Var ikke sånn med forigemann..så vidt jeg husker er jo blitt 6 år siden da.

10 dager igjen her, men har enda ikke fått følelsen av at noe er på gang bortsett fra at jeg har hattregelmessige kraftige kynnere lenge.

Skrevet

Hadde også masse slim kom helt plutselig,hadde det ei uke før jeg fødte,aner ikke hvorfor man får det,hadde det ikke slik sist gang,og regner heller ikke med at det var slimproppen siden den er mer som en kork,og seig.

Skrevet

Jordmora på sykehuset sa det var normalt at det kom mye slim før fødsel. Hun mente det var slimproppen. Den kan gå over flere dager nemlig, og ikke alle får det samme. Noen får geleklump, noen får slim som er rosa, og andre bare slim. Min har gått over noen dager nå. Mye slim og to ganger var det sånn geleklumpaktig. Litt ekkelt beskrevet kanskje men. :) hehe.. er individuelt hvertfall åssen den går, er og når.

Skrevet

Kjenner jeg blir litt stresset nå..tror faktisk at proppen min har delvis gått i dag.. Først kom bare en masse blangt tykt slim. men nå i kveld kom det blod tilblandet slim... Tidligere svangerskapene har det liksom vært en propp og vanskeligt å ta feil. men nå er det litt hver gang jeg går på do.. Er kun 35+1 og har ikke tenkt å føde på fler uker enda.. Tidligere har det gått ca 14 dager fra den gikk til fødsel.. Men vi skal flytte, å jeg vil komme meg i hus før hun kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...