Ella12 Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Hei! Åh, jeg har SÅ MYE vann i beina! Får ikke på meg et eneste par sko, og nekter å gå ute i crocs Noen som har noen tips mot dette eller må jeg bare akseptere at det er slik? Har to uker igjen til termin og er alt for lei!! Ha en fin dag i sola alle sammen, og husk solkrem!
Juni prinsesse Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Sko i størrelse 44 passer fint til meg... ;o) Ikke sjanse til å komme opp i mine egne. Men har noen ballerinasko som bare går over tærne, de kan gå hvis jeg har sittet med beina høyt en stund. Men det at skoene ikke passer er jo også et lite hint fra kroppen om at du ikke trenger sko når du sitter med beina høyt, og det er jo det du først og fremst bør gjøre nå. Ikke det at jeg er så flink til det altså. Drikk mye vann. Det hjelper kroppen med å kvitte seg med overskuddsvann og... Og kos deg i varmen )
Ella12 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 Hehe, ja er noe sånt som passer til meg også. Nå går komfort foran utseende! Jeg går barbent så fort jeg har mulighet og setter også opp beina så fort jeg kan. Men det er verre med det å sitte i ro ja.... Er så mye man skulle ha gjort! Vann mot vann, det er vel det som er greia OGSÅ VENTER VI HELDIGVIS PÅ NOE GODT!!!
Studine mevik Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har også mye vann i beina og har gått konstant med crocs i over en måned. Får ikke på meg noe annet. Brukte de t.o.m på 17.mai. Da følte jeg meg veldig fin. Prøv å smøre bena med lavendelolje eller ta fotbad med lavendelolje, det skal visstnok hjelpe. Sitronvann er også et triks, men jeg har ikke hatt noe hell med det. Nå i varmen er det ingenting som funker føler jeg. Prøv å godta at føttene ser ut som noen oppblåste pølser nå den siste tida, det er nesten det beste
Lillema77 Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Jeg begynner også å bli ganske hoven til tider nå. Mor, som er fysioterapeut, mente det kan hjelpe å holde bena høyere enn hjertet når man ligger ved hjelp av en pute. I tillegg vil det hjelpe på sirkulasjonen å lage sirkulerende bevegelser med føttene fra ankelleddet.
MღM Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Jeg leste her om dagen (her inne) at noen hadde hatt god erfaring med å drikke vann med sitron i - la det på minne siden jeg nok også trenger det rådet etter hvert
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Ja, dagen idag med den varmen har vært grusom. Har fått skikkelige elefantføtter!! Har ligget med føttene høyt flere ganger (30-60min) men så snart jeg er oppe igjen så sveller de opp. Tror varmen er værst for min del - har ikke vært så plaget tidl. Har 4 uker igjen idag )
Gjest thricane Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 kjenner igjen fra sist gang. det er ikke så mye som hjelper når de først hovner skikkelig opp, drikke sitronvann og sitte med beina høyt hjalp ikke meg stort. derimot er hevelsene noe bedre nå som jeg har startet permisjonen og legger meg nedpå en gang om dagen. jeg sover en times tid på dagtid, ligger da på venstre side. når jeg ser på tv, ligger jeg på sofen, når jeg leser ligger jeg osv. sitter og står minst mulig. spesielt sitte fordi det blokkerer litt ved lysken. så det eneste jeg merker noe bedring med er masse hvile. holder meg også inne om dagen pga varmen, for den blir jeg ganske hoven av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå