Mammatåka Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Har en sønn på 9 mnd som er født med VSD. Har gått på captopril siden han var nyfødt. Uten å overdrive kan jeg si at han har vært den mest krevende ungen jeg har møtt. Han har grått og klaget nesten fra morran til kveld. ( Bare avbrutt av små sjarmoffansiver ) Vi har spurt flere ganger legene både i Kristiansand og Oslo om dette kan være pga VSDen eller medisinen, men har fått beskjed om at det er det ikke. Nå har vi fått lov å slutte med medisinen siden han har blitt så god. Og det er som vi har fått en ny unge... Han smiler og ler, og kan sitte alene å leke(!!!) Nå har det bare gått en uke så kan jo være tilfeldig, derfor lurer jeg på om det er andre her inne som har erfaring med denne medisinen? Enten god eller dårlig.
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Datteren min bruker kaptopril, og hun er krevende ja. Men kan ikke si at jeg tror dette er medisinen. Heller den enn hjertesvikt, så synes for vår del at det blir helt idiotisk å fundere på det.
Gjest Bø! Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Vi har brukt kaptopril i perioder, men ikke merket noen umiddelbar endring i humøret i forbindelse med nedtrapping eller avslutning av medisineringen.
streetglow Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 sønnen vår bruker captopril fordi han har bl a VSD. han sliter mye med spising fordi han blir fort sliten, det gjør i gjen at han ikke sover så mye, også tar det ene det andre og en kommer inn i en ond sirkel. men det har ikke noe med medisinen å gjøre i vårt tilfelle hverfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå