Anur Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Dette er helt vilt! Tok en first signal i syv tiden der var det en svaaaaak strek, nesten ikke synelig. Så tok jeg en cb digital og den lyste gravid!!)) Helt uvirkelig at dette skulle skje nå bare 14 daer før vi ska på St.olav for å finne ut hva som er(VAR)feil:p hehe.. Hadde forresten bare et eneste symptom og det var vondt i livmoren etter orgasme, og litt press der nede de siste to dagene, kan forvirres med mensmurringer men er litt anderledes. Lykke til alle sammen! Masse babystøv sendes til alle:))))
*Smiley* Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer så mye:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 GRATULERER SÅ MYE!!!! Ønsker dere alt godt i svangerskapet:o)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer så utrolig mye!! :) Noen tips? Var det noe nytt dere prøvde denne pp? Gratulerer nok en gang!
ida87_thea_andrine Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 gratulere såååå masse=)=) Gleder meg til det skjer meg også=)
Anur Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2009 Tusen hjertelig takk alle sammen!) Vi er helt i himmelen nå og går bare rundt og er litt øre i hodet. Vi har jo ventet så lenge at det virker helt usansynelig at vi fikk det til! Pga av veldig uregelmessig syklus har det vært vanskelig å finne el, men denne mnd tok vi ingen sjangser hadde sex 17 dager i strekk denne pp!hehe det var et slit! Har tempet i to mnd, fant el med test rundt 16 mai, så da forsatte vi 3 dager etter det, lå med rumpa høyt i en halv time etterpå, og tok noen skjeer hostesaft! Ja også en ting til som vi gjorde helt nytt denne pp, var at vi brukte rapsolje som glidemiddel! et tips fra pernillesidene sa at vi ikke burde bruke spytt eller vanlig glidemiddel pga av at "kanalene" i sekretet ikke gir noen fordel for sædcellene, men at rapsolje og spesielle glidemiddler beregnet for det var det beste om man prøver å bli gravide. Om det var noen av disse tingene, eller bare ren tilfeldighet som gjorde at det klaffet vet jeg ikke, men vi gjorde vertfall vårt beste det er sikkert å vist:pp Lykke til alle dere andre med snart komende ikm:) Krysser alt jeg kan for dere!!!
iris76 Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Gratuelerer saaaaaa mye!!! Du er et godt bevis paaa at det nytter aa ikke gi opp!! Du inspirerer oss!! Kos deg masse i svangerskapet!!!
Rafi Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 Så utrolig gøy gratulerer så mye. Lykke til fremover
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer så masse masse til deg og mannen! Håper jeg kommer etter snart, takk for støvet, trenger det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå