Gå til innhold

Lei meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok akkurat en clear blue graviditetstest, negativ:( Men på torsdag fikk eg eg svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak positiv av quick respons! Hva betyr det?? Har noen liknende erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger til ett til innlegg her i håp om at noen har noen svar til meg:( For eg ble jo såå lei meg, føler selv at eg har noen symptomer... Men det er gjerne bare innbilling da!!!:(:(:(:(

Skrevet

God morgen. Tid er ikm dagen da? Jeg opplevde 5 dgr før ikm å få positiv eggløsningstest-den slår også somregel ut på graviditet. Dette var m morgen urin. De neste dagene testet jeg negativt m både el-tester og g-tester. Var skikkelig lei meg da jeg hadde masse symptomer. Men så,på kvelden før ikm dagen testet jeg svaaakt positivt, og de neste dagene sterkere og sterkere. Nå er jeg 5+1 idag. Ønsker deg masse lykke til. klem

Skrevet

Tusen takk:) Å tusen takk for svar:) Det er det eg er litt usikker på, men tror ikke det er før nærmere neste helg! Men siden eg fikk en svaaaak positiv test på torsdag så ville eg prøve igjen... Men den ble jo da negativ! Så jeg kan fortsatt være gravid???? Er det forskjell på testene??

Skrevet

..vil bare ønske lykke til! :)

Skrevet

tusentusen takk:) *håperhåperhåper* at det er noe der:)

Skrevet

Hei igjen. ja tror det er ganske stor forskjell på testene. Jeg brukte billigtester, helt ok, men som sakt ikke kjempeklar før 2dge etter ikm. Lykke til, og vent noen dager med å teste deg, da ville jeg brukt en vanlig cb. klem

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme, fikk positive billig tester ( 4 stykker), men tok etterpå en CB som ble blendahvit...vi skal ikke bekymre oss! :)

Jeg er nesten sikker på at jeg er gravid (selv om CB ikke er enig per dags dato!)...Tvi, tvi...

Klem

Skrevet

Jeg prøve jo ikke å bekymre meg... Men er jammen ikke lett... Men føler selv at kroppen ikke er slik den pleier, har litt verk og stikkinger i magen! Har ikke hatt det slik før!! Så håpet er der ennå pga den Quick Respons testen på torsdag!! Så det er egentlig bare å vente å se....:) Krysser fingre å tær for oss alle :)

Skrevet

Oi, det var nytt for meg!! At EL-test slår ut på graviditet. Testen med CB-El tester, men fikk ikke positiv test rundt datoen jeg mente jeg hadde EL. Men på fredag ettermiddag, testet jeg likevel og den ble positiv!! Kanskje det er et håp. Har "humpet" en del rundt EL-dato etter syklus, og selvfølgelig nå med pos EL-test. Sååååååå lenge til IKM, egntlig ikke før 8.6.

Skrevet

Jeg har erfart at en QR og billigstrimmel var postitive en onsdag, men torsdag og fredag var CB og billigstrimlene negative!! Tok blodprøve og der var ingenting.

Det var mest sannsynlig en kjemisk graviditet... Jeg fikk mensen og syklusen er i gang igjen... og vi prøver med pergotime nå.

Jeg stoler ikke på QR mer iallefall... Heretter holder jeg meg til billigstrimler og CB. Hørt mye rart om QR....

Men det kan være sånn at QR'en din slo ut tidligere enn de andre du har tatt, så lenge du ikke får mensen så er det jo håp! :) Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...