Gå til innhold

Håper jeg føder snart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kjempe vondt i korsrygegen i 4 timer nå! Får ikke sove. Håper det er fødselen som begynner. Er 10 dager på over tid.. Men det kan også komme av en dag med masse hageardeid.... Håper Håper det er fødsel på gang. Har ikke lyst til å bli satt igang. Skal på kontroll i morgen kl 9..

Har noen av dere erfaring med at det begynner med smerter i ryggen? Er ondt hele tiden. Ingen pauser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min kom 7 dager på overtid :) den 29 mai:)

den dagen skule jeg også til legen, våknet kl 6.30 med tak i ryggen, og det kom med ca 6min mellomrom,

men ikke hatt vondt hele tiden

Skrevet

Hadde termin 29, men ingen baby har kommet enda. Er slitsomt å vente, men ingenting her som tyder på at babyen vil ut enda... Men, håper også jeg føder snart!

Skrevet

Vært på kontroll nå.... hun fikk bare inn 1 finger, men prøvde og tøye/strippe litt. De sa jeg kunne bli satt igang i dag om jeg ville. Men jeg utsatt det. Hadde håpt at alt skulle skje naturlig. Blir et neder lag for meg om jeg må bli satt igang. Men men .. barnets vel er det viktigste. Blir nok satt igang i morgen om det ikke har skjedd noe til da. Hodet var ikke helt festet engang. Ble så skuffet, rygg verket kom nok av dårlig arbeids stilling. Men jeg

Vet jeg ikke har noe å klage over egentlig! Men litt deilig å få ut litt fustrasjon og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...