Axelia Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Var hos overlege på sykehus for div undersøkelser... Han ville sjekke modningen min i samme slengen, og her sitter jeg som et spmtegn etter undersøkelsen.Utrolig mange spørsmål som uheldigvis kommer ETTER man har reist hjem og fått tenkt litt. Ang modningen min sa han "Du er sånn man skal være på dette tidspunktet" ( 38+3) også nevnte han noe kort livmorhals. Jaja, tenkte jeg ... Dette med lovmorhalsen skjønner jo ikke jeg stort av,men regner med at det er normalt siden han ikke nevner noe mer.Og ang min modning gikk jeg utifra at det var helt umodent siden han ikke nevnte noe mer enn at det var "sånn det skulle være" Men så har jeg hørt det nå at kort livmorhals kan være et problem? Noen som har noen formening om dette ?Og kan forklare hva denne livmorhalsen er Takk takk !
Snart 4-barnsmor Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Livmorhalsen er ca 3-4cm gjennom svangerskapet og skal bli kortere mot slutten når den begynner å modnes. Kort livmorhals er bare et problem langt tidligere i svangerskapet, og kan resultere i prematurfødsel. Så du har ingenting å bekymre deg over nå når du har kommet såpass langt. Høres helt fint og normalt ut. (c;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå