Studine mevik Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Hvordan vet man om slimproppen har løsnet? Har gått den siste uken med mer og mer kynnere. Har også hatt en del stikkinger nederst i magen og ryggen. Igår trodde jeg kanskje det begynte å skje noe mer. hadde kraftige smerter i magen og ryggen (som menssmerter) så trodde kanskje det var riene som hadde begynt. smertene kom noen få ganger på kvelden med opptil 3timer imellom, men da jeg la meg for å sove virket det som om det hele gikk over. våknet en gang på natta av smerter, men vet ikke om det var det samme som på kvelden. Har gått i hele dag uten å merke noe til smerter, før nå på kvelden. Så nå går jeg bare å venter på at det skal komme noen skikkelige rier litt mer systematisk og at slimproppen skal løsne
mmdt Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Slimproppen min gikk forrige lordag men jeg har ingen tegn paa fodsel enda, bortsett fra at jeg paa kveldene faar maserier. Naar jeg gaar aa legger meg saa gir de seg. Det er veldig inviduellt med slimproppen, for noen saa gaar den ikke for vannet gaar. Jeg la ikke merke til det sist gang jeg fodte. Da slimproppen min gikk fikk jeg systematiske veer, men et lite tips. Prov aa ikke gaa aa vente, da gaar tiden treigere. Gjorde det i begynnelsen og det ble veldig slitsomt etter noen dager. Saa naa prover jeg aa gjore akkurat det jeg normalt ville ha gjort. Lykke til
Vannmann35 Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Jeg hadde termin 29 mai, men ingen slimpropp har gått her... I tilfelle må den ha gått uten at jeg merket det... Er fakisk usikker på om det er slik at slimproppen må gå først? Kanskje skjer alt samtidig?
Lykke X 4 Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Hei! Det er ikke sikkert at du vil merke at slimproppen går. Hos noen kommer den mer som utflod over tid. Håper det tar seg opp hos deg Du får prøve å slappe godt av, ta deg noen lette spaserturer og kose med mannen Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå