Gå til innhold

stikking, nedpress og masse småvonde kynnere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dette være tegn på modning???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg velger å tro det ihvertfall!har hatt det samme i over en uke nå...er 38 + 2 i dag..så håper dette er tegn på modning og kanskje et tegn på at noe skjer snart?

Skrevet

Jeg har også hatt det slik i mange dager nå.......hadde ting enda begynt og skje snart!!!!!

Jeg er 38+1 i dag.

Skrevet

nå er jg i uke 39+1...kan det ikke skje noe...Jeg er så redd for å gå laaangt over...orker ikke at det skal bli så sykt mye tyngre nå:P haha og varmt ikke minst!

Gjest thricane
Skrevet

hadde vært fint det.... har holdt på med dette i 2 uker nå, men ikke noe som skjer enda, annet enn at hun har lagt seg ganske godt nedi bekkenet i løpet av de to ukene. i dag er jeg 39 + 2, er litt nervøs for å gå overtid pga vekstavvik på jenta i magen.

Skrevet

har hatt det sånn i litt over en uke. Er 39+1 idag så håper det skjer noe snart. Er visst veldig forskjellig hvor lenge man går slik før fødselen setter igang.

Skrevet

har også hatt det sånn...over lengre tid.. husker ikke helt når det startet..

2 dager over terminen i dag. begynner å bli vannskelig og sove og allt, er så utrolig spent og lei av og vente ;( gikk fem dager over med første mann også. Er jo lissom ikke noe å gjøre da, bare vente, vente, vente

Skrevet

Det tar sin tid altså..

er 39+2 i dag...fortsatt masse stikkig og masse småvonde kynnere...

prøvde sex i gårnatt med mannen min, men da ble det var vonde kynnere hele nattan!! vondt vondt....

så nå er det roligere, men skal til lege for å sjekke om hvor moden jeg r..håper det skjer noe GANSKE snart...er litt lei mg også egentlig...For Mannen min jobber mye, langt unna venner..og mye som skal bli ferdig før Noah ankommer verden!!

Noen tips om hvordan jg kan fylle dagene mine med noe spenning?:)

Skrevet

;) min lille gutt er Noah også..

lol...jeg vet ikke, har en liten tass på 14 mnd også jeg så er nok action her ihvertfall...

3 dagen over i dag prøver og spise sterk mat, sex, gå trapper ingen ting funker ;((

Skrevet

Koslig;) Noah er ett vldig flott navn..ELsker navnet faktisk=)

prøver egentlig det meste av kjerringråd, men ingenting funker på meg..får bare vente til han faktisk kommer av seg selv....

UTÅLMODIG TIL 1000........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...