mai^prinsessa Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Var hos jordmor torsdag 28.05 og fikk konstatert 3 cm åpning. Hun tøyde litt med det samme hun var "inni der"... Senere på dagen vaska jeg vinduer, kjørte tur på humpete veier og pumpa brystene med brystpumpe.,. Ingenting skjedde.. Så, natt til fredag våkna jeg halv 5 av at jeg måtte tisse.. Og idet jeg reiser meg i senga går vannet... Ringer legevakta, og de ber meg begynne å kjøre utover til sykehuset. Har 1,5-2 timers kjøretur til sykehuset.. Har ingen rier eller noe, så tar det helt rolig. Begynner å kjøre utover nærmere 5. Etter 20 min i bilen har riene begynt å komme.. Og de kommer som hagl! Det er kun to minutter mellom hver rie, og de varer i ett minutt.. Ringer etter ambulanse som møter oss 20 minutter senere... Har masse masse rier.. VONDE rier... 5-10 minutter ør vi ankommer sykehuset begynner pressriene å komme.. ti over halv syv trilles jeg i hui og hast inn på en fødestue, og der er det bare å begynne å presse... 5 over syv er lille prinsessa mi på 3465 g og 50 cm født... sydde noen få pyntesting 2,5 timer fra vannet gikk og jeg ikke hadde hatt noen symptomer til hun var ute.. Veldig fornøyd Nå har vi kommet hjem og koser oss masse:) Var bare en natt på sykehuset ja.. Flermannsrom er mer slitende enn avslappende..
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Hørtes jo suupert ut ) Vil å ha en slik fødsel...6 dager igjen her Kos deg!
Vannmann35 Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Så deilig å være ferdig med det, og at alt gikk bra! Gratulerer!
3b@rnsmor-30* Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 høres jo ganske fantastisk ut! men litt stress med så lang vei og sånn ser jeg for meg... (vi har 10 min å gå/ 2 min å kjøre til sykehuset) Gratulerer så mye!!!
Juni prinsesse Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer så mye ) Det var litt av en historie. Og det ble jo slik jeg nevnte i en annen tråd: "Unnskyld meg, jeg skal bare ut og føde litt..." ;o) Kos dere i solen )
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer! Må si jeg blir grønn av misunnelig for at du har fått det overstått nå! Jeg vil også være feeerdiiig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå