Gå til innhold

Viste dere at Ben Stiller er sønnen til "Arthur" (faren til Carrie i Kongen av Queens)? Flere foreldre/barn kjendiser som ikke så mange vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om noen, altså Ben og Jerry Stiller.

Jennifer Aniston sin far, John Aniston, spiller Victor Kiriakis i Days of our lives.

En litt mer kjent relasjon er jo Angelina Jolie og hennes skuespiller-far John Voight.

Goldie Hawn er mor til Kate Hudson (begge skuespillere).

Flere?

Skrevet

Jepp, visst det i mange år.. Visste dere at Jennifer Aniston sin pappa spiller og alltid har spilt han gamle Kiriakis i Days of our lives?

Skrevet

Det står igrunn i føste innlegg...

Skrevet

David arquette (spilt i flere filmer og gift med courtney cox), og patricia arquette (spiller i serien medium) er søsken.

tori og aron spelling er søsken...

skal vi se... ja han... i 24... kiefer sutherland er sønn til david sutherland (spilt i massevis av filmer, en del av dem western mener jeg).

kjem ikkje på fleir i farta..

Skrevet

Aron spelling er/var faren til Tori Spelling. De er ikke søsken.

Skrevet

ja, det stemmer jo det... hva var det han broren hette igjen? han er jo også skuespiller...

Skrevet

Ford Coppola er onkelen til Nicholas Cage, og dermed er Sofie Coppola søskenbarnet.

Har hørt at Nicholas egentlig het Coppola selv, men tok Cage-etternavnet fra en annen slektning for å kunne slå igjennom på egenhånd, og ikke bare fordi han har en kjent onkel.

Skrevet

Randy Spelling:)

Skrevet

Jeg mener å ha hørt en gang at Mattew Perry (fra Venner for livet) og Luke Perry (fra Beverly Hills 90210) er brødre - men vet ikke om dette stemmer. Noen som vet?

Skrevet

Martin Sheen er far til Charlie Sheen og Emilio Estvez som naturlig nok er brødre!

Skrevet

Nei de er ikke brødre.

Skrevet

john og joan cusack.(søsken)

keenan,shawn,marlon og damon wayans.(søsken)

luke og owen wilson.(søsken)

jake og maggie gyllenhaal.(søsken)

colin hanks er sønnen til tom hanks.

miley syrus (hannah montana) er datteren til billy ray i virkeligheten også, som spiller faren hennes i serien og filmen,

og dolly parton er gudmoren hennes..(ikke i slekt da men).

madonna og celine dion skal visst være i slekt, men vet ikke hvor langt uti det er.

Skrevet

Kiefers far er Donald Sutherland da...

Skrevet

Huske rikke hva han heter, han spilte noen få episoder av Beverly hills, der Tori ble kjent, men det var ingen stor prestasjon. Tror han må ha funnet seg annet å gjøre.

Skrevet

Oi! Er Charlie Sheen og Emilio Estevez brødre??

Det ante jeg ikke! Kult å vite!

Skrevet

Ben og Casey Affleck

Skrevet

Liv Tyler (ringenes herre) er datter av Steven Tyler (aerosmith). De fleste vet kanskje det, men jeg fortalte det til mannen min her en dag vi så på film og han visste det faktisk ikke:)

Skrevet

23:13.

Faren til Kiefer Sutherland heter ikke David, men Donald.

Broren til Kiefer er Emilio Esteves.....hvordan det enn skrives...

Skrevet

Obs der bommet jeg litt lengre opp her.

Selvfølgelig er det slik det henger sammen.

Skrevet

Fabian Stang er sønn av Wenche Foss.

Mai-Britt Andersen og Inger-Lise Rypdal er søstre.

Sputnik er Celina Midelfarts onkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...