mamma til <3to<3 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Kommer guttebabyen til å bli stor tro? Jeg er gedigen og begynner jammen meg å bli litt nervøs nå... Jeg har bare lagt på meg 7 kg til nå, så det er liksom bare magen som vokser...
bondeknøl Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jeg var på kontroll i uke 31, og da var målet på 31 cm... Jeg er også gedigen, men det har min mor vært også.. og hun har født ganske små barn... tror ikke det er noe fare med at babyen blir kjempestor jeg har også bare gått over 9 kg...
bondeknøl Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 det er jo også innenfor det grønne feltet som er gjennomsnittet
tittentei... Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Trenger ikke bli stor.Jeg var helt ute av målingen,langt ute av papiret.Men ble en gutt på mest 4500. Er gravid igjen og er utenfår den røde linjen på kanten av den grønne.Så det ser ut som denne tassen også blir litt stor:)
mamma til <3to<3 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2009 Vi får bare håpe på det beste! Det er jo ikke så mye å gjøre med allikevell.... Må bare legge til at hodet allerede er festet... er ikke det veldig tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå