Vannmann35 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Mannen foreslo Jonas i dag - hva synes dere om det? Jeg har alltid likt navnet, men det er jo en navnetopp, og jeg har også en venninne med en sønn som heter dette, men vi bor ikke i samme by da...
(Oktober) Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jonas er kjempe fint! Hadde gått med på det selv, om barnefaren virkelig ville ha det.
Rampongi Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Nabogutten min het Jonas når jeg vokste opp og han er en utrolig snill mann nå, så jeg forbinder Jonas med bare koselige ting. Kjempefint navn som også funker på voksne.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Jeg liker navnet kjempegodt jeg!! Det er et nydelig navn. Blås i om det er navnetopp - det er nydelig! Kanskje legge til et mellomnavn, som gjør navnet til "ditt"?
milde.m72 Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Vakkert navn! Mannen min heter det! Vi vurderte det på eldstemann en stund! Gå for det Vannmann,ikke Gustav i allefall..hehe...
Mammas lykkebarn Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Jonas er et fint navn. Ikke bry deg om at det ligger på navnetoppen så lenge dere liker det:)
Miranda har født :-) Skrevet 1. juni 2009 #12 Skrevet 1. juni 2009 Jeg syns Jonas er nydelig! Navn som ligger høyt oppe, men som jeg allikevel kunne brukt hvis mannen min ''absolutt'' ville det, er: Filip Jonas Theodor Isak Andreas Mathias Lucas Elias Noah ... og sikkert mange fler
Gjest Siklerotte Skrevet 1. juni 2009 #13 Skrevet 1. juni 2009 Synes det er ganske pent, men litt kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå