Tingeling27 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 hvordan gikk det hos legen fredag?? kanskje du har skrevet her,men har ikke fått det med meg jeg... er så spendt:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Hei på duu! Tok helg...blei plutselig møkklei av å vær her inne!! (ingenting med dåkker jenter og gjør altså!!) Fekk bare prøving og testing og alt oppi halsen..hehe. Fredag så va eg så underernært på søvn at eg ville bare fortast mulig ut fra legen..så orka ikkje ta opp no...men det ser ut te at eg må neste gang..for eg kan vel ikkje bli gravid så lenge eg ikkje har skikkelige menstruasjoner?! Litt humpibomp og ein fest tok seg av blødningene da (tatt ørten tester som e superblanke!), så sleppe heldigvis å ragge rundt med truseinnlegg lenger! Også kan eg koooose meg med kjæææresten miiiin!! (tror eg ska gå å "vekka" han nå.....kniis) Anyway..komme sterkere tebake...!! nå må eg gå å kneka mens eg har sjangsen!!
Tingeling27 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 hm...kjedelig når det blir slik da:( men nå kan du kose deg med fine været iallefall, så håper jeg du er tilbake snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå