Gå til innhold

Får lyst å grine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fine været, og alle mine nermeste skal ut i dag...til og med min kjære skal i bursdagsfest! Så sitter jeg her, mutters alene, og synes veeeeldig synd på meg selv! Såååå feigt! Bare jeg som synes det e kjipt å være gravid når det er så fint vær og nermer seg sommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke være med noen av vennene dine ut? Eller med kjærsten?

Jeg sitter hjemme med bekkensmerter, ingen hage og en gutt på 2,5 alene. Mannen jobber sent. Så jeg er låst selv, men nå har jo jeg et barn allerede da:)

Skrevet

Jeg har selv bekkenløsning, og klarer ikke sitte i en stol en gang mer enn ti min...off...ble mye klaging her nå...vet at jeg ikke er den eneste i verden som er gravid....kommer sikkert til å smile av dette i ettertid...;-)

Skrevet

Ok, nei da skjønner jeg at det ikke er noe særlig å dilte etter ute. :)

Men du får kose deg så godt du kan hjemme. sjekka om det er noen gøy film på tv i dag? spise noe godt til middag og skikkelig roe ned:) Ikke så verst det heller;)

Skrevet

Huff.. Jeg sitter her med AKKURAT samme følelsen...

Alle skal på fest, kjæresten jobber, familien er bortreist... Så her sitter jeg... For varmt og være ute, ikke energi til husarbeid og ingen venner å gå til.. Utrolig ensomt å være gravid av og til!

Klart jeg kunne vert med de andre ut.. Men det er liksom ikke så artig å dilte etter fulle veninner på by'n, når man er helt edru selv...

Jeg vet hvordan du har det! Jeg har kjøpt meg dvd samleboks til i kveld og skal trøstespise SNOP =)

Skrevet

så snill som prøver å muntre meg opp :-) Skal se en skikkelig jentefilm, og lage meg pizza...bare for å bli enda feitere...hehe:-)

Skrevet

godt jeg ikke er aleine...;-)...det er nok verdt det til slutt...

Skrevet

Usj, jeg føler meg ganske feit for tida selv. Og ingen matlyst i tillegg. Men laget noen vårruller jeg skal hived nedpå etterhvert:)

Og skal "kose" meg med eksamenslesing først og så avslapning og snop etter guttungen er lagt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...