Gå til innhold

Sunwing resort Sandy Bay, Kypros. Erfaringer og tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise dit m to barn på 6 og 2 år nå i sommer.

Er det noen som har vært der og kan dele litt erfaringer m meg. Både positeve og negative ting..

Tusen takk på forhånd!!

Fortsetter under...

Skrevet

Har vært der. Vi var der i 92, å det har blitt enda bedre nå har jeg hørt. Toppers på alle ting. Ikke noe negativt i det hele tatt... Heldiggris.. God tur og kos dere masse:-)))

Skrevet

Var der i fjor sommer, supert sted!

Skrevet

Tusen takk for svar! Vi gleder oss veldig :)

Håper bare at det ikke blir så varmt at vi koker bort ;)

Har vært på Sunwing på Rhodos tidligere. Der var det veldig fint, men det er bra å prøve noe nytt! Hvordan er stranden som er ved hotellet? Er det langgrynt?

Skrevet

Det husker ikke jeg Hehehe Baseng området var så bra så vi holdt oss der mest. VAr på stranda 1 gang, men jeg for min del likte meg ikke der. Ikke for at stranda ikke var bra, men for at vannet var så salt.

Var alltid noe som skjedde ved bassenget også ville dattra mi helst være der også...

Vanngymmen er noe du må være med på Hehehe Kjempe moro :-)

Annonse

Skrevet

Vi var der akkurat nå i mai!Veldig flott sted, er bare å glede seg! Fine basseng for barna, med tak over det minste bassenget så de får litt skygge. Vi hadde det aldri kaldere enn 25 grader på dagen så godt og varmt får dere det garantert:) Det hadde ikke regnet der på 5 år! Stranda som ligger nærmest er Sandy bay, den er ikke så veldig fin. Men hvis dere går i motsatt retning, til Nissi beach, så er den kjempefin:) Tar bare 5-10 min å gå på strandpromenaden. Veldig barnevennlig plass og lite bråk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...