Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 jeg er så lykkelig!! så ubeskrivelig ubeskriveli lykkelig!!! Vi har prøvd helt siden November, og ENDELIG sitter spira!! Tok noen munner hostesaft for første gang... er det dette som ga oss den nødvendige lille ekstra?? Og til symptomene: absolut INGEN!! Har lett etter symptomer opp og i mente de andre gangene, og har nærmest vært HELT sikker på jeg faktisk har vært gravid så mange som jeg har funnet! sender gravidstøv videre til resten av klanen:o)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 du også ja gratulerer så mye til deg og:o) når har du termin? jeg har 8 Februar:o)
Alltid Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Har termin rundt den 3. februar. Det blir nr. 2. Blir spennende å følge med framover nå
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2009 dette er også vår nr 2:o) storebror (storebror faktis!!) er 3 år:o)
guttebaby2010 Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Gratulerer så masse.. Vi sees inne på 1 trimester, herlig å vite at spiren sitter.. Jeg testa positivt i dag
White*Angel Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Håper også at alle gode ting er 7! Plages med bilteorien :s Neste gang er den 7`ende gangen. Hadde 3 for mye feil til og stå Men grattis me spira:)
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer så masse til dere alle tre da! skal sei det er mange som tester positivt samtidig:) vår og sommer ser ut til å være en god tid, håper det er tilfelle for meg også. lykke til i svangerskapet alle tre! kos dere masse i sommer!
Ruger på 2 små gull <3 Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Gratulere så masse med spira ) Vi har også prøvd siden nov (sluttet på pillen da), fikk TR i dag Har gått til innkjøp av en flaske solvipect hostesaft, tenkte å prøve det nå. Hvor mye hostesaft tok du, å hvor ofte?? Masse lykke til med svagerskapet =)
Lotta2010x2012 Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Gratulerer så mye, og masse lykke til med spiren din:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå