Gå til innhold

Da var jeg 1 dag på overtid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nervepirrende dette her - er så spent! Føler vi lever i et vakum hvor vi bare går rundt og venter og venter på at noe skal skje... Blir så rastløs! Er jo også litt redd for at noe skal gå galt sånn helt på slutten og blir veldig opptat av å kjenne liv i magen... Har jo hørt skrekkhistorier om barn som har dødd i magen på overtid :-( Men det vil vel helst gå bra, satser vi på! Kjente i alle fall et lite spark nå - herlig :-) Hvordan er det med dere andre som er på overtid, hvordan føles det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vannmann 32 :) Er 1 dag på overtid og kjenner meg helt igjen i hva du skriver..forrige gang gikk jeg 9 dager over og hadde en helt normal,ukomplisert fødsel uten smertestillende og uten dramatikk;) Prøver å tenke på det;) Men rastløs og føler at "tida står stille"- det gjør jeg ;) Masse lykke til ;)

Skrevet

Jeg er også over termin, syv dager nå. Dvs. egentlig ikke overtidig, som jo er 14 dager etter ul-terminen. Men klart, man blir utålmodig! Kjenner meg veldig igjen i det du sier, kjenner etter liv og føler jeg lever i vakum...

Jeg gikk åtte dager over sist, ikke noe problem for babyen, så ikke bekymre deg så mye for det, prøv å nyte dagene så godt du kan. Lykke til til oss alle fødeklare damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...