Gå til innhold

Kommunefarget hår, hvilken farge er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har (når jeg ikke farger håret) kommunefarget hår. Når jeg leste tråden om hårfarge og arv, var det ingen andre enn meg som hadde kommunefarget hår. Jeg trodde det var en av de vanligste hårfargene på nordmenn.

Så slo det meg at kanskje man bruker andre navn på det? Mellomblod el.l? Hvilken farge er kommunefarget har?

Fortsetter under...

Skrevet

mellomblond, ja. Jeg har kommunefarget hår, og grunnen til at det heter kommunefarget er jo nettopp at det er den vanligste hårfargen der ute.

Skrevet

Ja, det var nettopp det jeg mente. Kommunefarget trodde jeg var det mest vanlige fargen, men det er veldig skjeldent jeg ser noen skrive det navnet når de omtaler hårfargen sin, så derfor lurte jeg på om det var ett annen ord folk brukte.

Skrevet

"komunefarget hår" brukes når man har en kjedelig, døll. musebrun hårfarge, Det er liksom ikke en udelt positiv betegnelse da:)

Skrevet

Jeg vet, men det er jo det jeg har i hovedsak opprinnelig. De fleste av oss som voksne gjør jo litt med det, litt farge, glansvask, striper o.l

:-)

Skrevet

Eg visste ikkje om kommunefarget hår var i allmennbruk, så eg kalla det mørk mørk mørk blond. Sambuar er ein kommune.

Annonse

Skrevet

Godt jeg ikke er alene om å ha kommunefarget hår =)

Skrevet

Jeg tror jeg fremdeles er kommuneblond (som det heter her)

Har ikke hatt heeelt min hårfarge siden 5 klasse eller noe, men sist jeg sjekket var jeg fremdeles kommundefarget:)

Skrevet

ja takk og lov for farging:)

Skrevet

He he, det er vel en 15 år siden jeg så min opprinnelige kommunefarget hår ;-)

Har vært igjennom stripet, blond, rødt og brunt. De fleste år med brunt.

Nå forsvinner vel etterhvert mitt kommunefarget hår og blir byttet ut med litt grått etterhvert. Tipper faring av hår er bare en utgift jeg må beregne inn i hele livet mitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...