Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg håper jeg snart kan begynne å tenke på navn på alvor! Det finnes så mange fine Hva syns dere om disse jentenavnene? Mathea Iben Martine Kaisa Nora Ingvild Beate Sanna Hennie April Marthe
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Liker Mathea best av disse. Martine, Nora, Sanna og Marthe er også fine. Ingvild og Hennie synes jeg er helt ok. Iben, Kaisa, Beate og April er jeg ikke så begeistret for.
Miranda har født :-) Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Mathea Martine Nora Sanna Marthe Er fine navn :-) Jeg liker nok Mathea, Martine og Sanna best :-) De andre likte jeg ikke.
MetalMom Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Mathea var finest. Jeg liker ikke Beate og Hennie. :/
M ♥ ♂-2010 Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Kjempefine mange av de:) 1. Mathea 2. Kajsa 3. Iben, Sanna og Hennie 4. Nora 5. Martine 6. Marthe Ingvild, Beate og April likte jeg ikke.
Eva_81 Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Iben og Hennie er aller finest, dernest Mathea. Ingvild og Nora er også fine.
prebs Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Mathea - koselig Iben - pent, men dumt at det er et tvekjønnet navn Martine - kjempefint Kaisa - koselig, tror jeg ville skrevet Kajsa Nora - nydelig Ingvild - nydelig Beate - liker ikke Sanna - fint Hennie - ganske fint, men ville skrevet Henny April - liker ikke Marthe - kjempefint, ville skrevet Marte Tror favorittene er Ingvild, Marte og Nora.
Gjest Antarctica Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Ingvild Hennie Mart(h)e er fine Jeg syns April høres ut som navnet på en hund eller en sau. Særlig den trioen med April, Ramses og Sokrates: man må lure på hvilket kjønn barna er, og om de er dyr eller mennesker... Er ikke Mai/Maj bedre da? Eller om så, Juni, Julie, Augusta?
Åse_Lykke Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 Mathea- Svært nydelig Iben- Greit Martine- Fint! Kaisa- Høres ut som en energisk jente:) Nora- helt greit Ingvild- greit Beate- greit Sanna- Fint Hennie- greit April- nei takk:)
Mille & lillegutt Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Mange fine navn her ;-) De jeg liker best er Mathea, Iben, Nora og Sanna. April synes jeg ikke funker så bra i Norge. Kaisa, Ingvild og Beate liker jeg ikke.
Azora Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Av dem liker jeg best Ingvild og Sanna. Marte og Beate er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå