Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Del Skrevet 29. mai 2009 Trenger litt hjelp her til å finne ut hva jeg har krav på og hva som lønner seg... Jeg er 30 år,og har termin i November:Jeg er alene med barnet men barne far kommer antaglig til å ha henne 20%(han studerer) I august den 25 har jeg vært sykemeld fra jobb ett år pga senebetenelse,og skulle til å søke omskolering rett før jeg fant ut at jeg var gravid .Har ikke gjort noe med omskoleringen pga av at jeg har ekstremtsvangerskaps kvalme og tillegg til at jeg har vært usikker på hvordan det stiller seg siden jeg nå er gravid. Er veldig usikker på hvilke ytelse som lønner seg for meg å begynne på etter august? og om jeg bør søke attføring så den er i boks til evt halvårskurs på bjørknes(skal ta studiekomp) eller vente til babisen er 1 år også søke ,men da er jeg redd for at Nav vil være vansklig å si at jeg kanskje må begynne å jobbe på feks "rimi" eller på gamlejobben forså å ta heele prosesen på nytt ,med sykemeldinger og behandlinger å alt det der igjen ,for det har jeg alerde gjort og orker ikke mange mnd med det igjen.Vil liksom ha ting kalrt slik at det bare er å søke de fagene når jeg skulle føle for det.Kan må utsette innvilget attføring ett år feks? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140181261-dere-som-har-peilig-p%C3%A5-navalenefors%C3%B8rger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå