Gå til innhold

Når kom kvalmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann.jeg ble kvalm når jeg var ca 5-6 uker på vei. er nå i 9 uke og blir bare kvalmere og kvalmere.venter nr 3,har vært kvalm med de andre også men ikke så mye som denne gangen. oppkast også,har ikke hatt det før heller. håper det snart roer seg:)

Heisan.

Forrige sv.skap var jeg kvalm fra fom 2.-tom 4.mnd. Da roet det seg litt. Men i disse 3 mnd kastet jeg opp hver mnd:( denne gangen har jeg vært småkvalm hele dagen,men ikke kastet opp enda. Jeg er nå 7 uker på vei. Merket kvalmen så tidlig som 2 dager etter uteblitt mens;)

Denne gangen satser jeg på at det ikke blir så mye oppkast;)

Ønsker deg/dere lykke til!!!

ca en uke etter mensen var borte. syns da at jeg var kvalm, men da visste jeg ikke hva kvalme var. den satt inn for fullt et par uker senere. nå er det ille på kveld natt og morgen. levelig på dagtid. masse brekninger men lite spy som kommer heldigvis. ferdig med 9 uker nå, håper det gir seg om et par tre uker :)

Ble kvalm i 5./6.uke... Verst om morgenen, kaster opp magesyre så og si hver morgen.. Er sånn "bakfull-uggen" hver dag, og varer av og til hele dagene, litt av og på...

Er nå i 8. uke (7+4), og kasta opp 3 ganger idag før frokosten... blir vanligvis bedre etter matinntak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...