Gå til innhold

Mye kynnere, og strålinger nedover rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan da fødselen være i gang?

Er 2 gangs fødende, men husker ikke fra sist gang..

Noen som kan svare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på akkuratt det samme, så dytter litt her:)

Skrevet

ta kontakt med føden, de kan hjelpe deg med spørsmålet

Skrevet

Tja, det er vel ikke usannsynlig...

Min første fødsel startet med kynnere som bare ble sterkere og sterkere og etterhvert fikk jeg vondt nederst i magen.

Den andre fødselen startet vel egentlig dagen før, da jeg hadde en del kynnere og strålinger på innsiden nedover beina. Trodde ikke der og da at det var fødselen, (to dager før termin) men i ettertid har jeg forstått at dette nok var begynnelsen. Og det kan kanskje sammenlignes med deres strålinger nedover rumpa...?

Lykke til, uansett om det blir fødsel nå eller etter hvert!!

Selv har jeg 5-6 uker igjen til termin.

Skrevet

Hei du, har det skjedd noe mer? Litt nyskjerrig, skjønner du... :o)

Venter andre mann og husker ikke heller hvordan det var i begynnelsen sist gang. Har hatt rier i hele natt etter en kosestund :o) med mannen min. Har ikke sterke smerter men det gjør vondt i korsrygg, nedover rompa og på baksiden av lårene - har kraftige `tak`i magen. Det bygger seg opp og dabber av igjen.

Riene varer 45-60 sek og jeg har 2-3 min mellom...

Vil liksom ikke helt tro på at det er igang allerede - har termin den 29.juni.

Skrevet

oi! har termin samme dag. Min andre. Slimproppen har gått, og har hatt kraftige kynnere i hele natt. har roet seg nå, men har strålinger nedover korsryggen. Lurer på om det virkelig er noe i gjære... Synes det er litt tidlig! en mnd til tremin... men nr 1 kom to uker før... så... begynner å stresse litt her!

Skrevet

Hei Lillebror i magen,

Ved kl 10-tiden begynte jeg å få lenger mellom riene, 6-8 min. Og etterpå roet seg styrken på riene. Gikk og la meg og har nå sovet i 3 tim.

Nå er alt som før igjen. Synes også det er litt tidlig 1 mnd før termin. Sist gang gikk jeg over 10 dager... Har det roet seg hos deg?

Skrevet

hehe! ja, tror nok det var falsk alarm, heldigvis! ser heldst at lillegutt holder seg i magen et par uker til i hvertfall!

Begynner å bli veldig klar for å fa baby nå, men vil jo ikke at han skal bli født for tidlig heller. Men regner med han kommer når han er klar uansett! ;)

Lykke til videre til deg! :)

Skrevet

Hei igjen. Etter en kveld med kraftige kynnere, og strålinger, ble det bom stopp i 02 tida i natt.. Sovna i allefall..

Så i kveld skal mannen få kjørt seg ;)

Skrevet

Hehe, da var vi 3 stk som ble lurt i natt :oD Tror de små driver gjøn med oss. Hadde ikke noe som lignet dette første gang.

Mannen min har sagt klart i fra at det ikke blir mer kos på meg på et par uker :o! Han ble jammen litt nervøs idag - han syntes dette var altfor tidlig Tenker han kommer å prøve å få ting gjort i hus & hage den nærmeste tida - ikke noe vondt som ikke har noe godt med seg, altså :o)

Lykke til ikveld, Belle76 ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...