Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Førstegangs og lurer ille på hva man skal kjenne etter.... Noen som kan beskrive sine modnings "smerter"/symptomer???
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. mai 2009 Ingen?? Ingen med modningssmerter??
bondeknøl Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har termin om ei uke, og her modnes det masse tror jeg hatt modningsrier som jordmora kalte det, men jeg vil heller kalle det maserier jeg da og kraftige kynnere er med på å modne og trene opp.. menssmerter og murringer er vel det man forbinder med modning tror jeg, det har jeg masse av...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Har 24 dager igjen. Og her har det modnes i noen uker alt. Masse mens vondter både i rygg og mage.Føles ut som jeg har mensen på den værste dagen liksom. Så stikker det veldig til,men hodet ligger langt ned i bekkenet,og festet så derfor. Slimer også masse. Jm kjente på meg i går,og var moden og myk,men gjenstår ennå litt da;)Men,da vet man ivertfal at det skjer noe;)
Vannmann35 Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er én dag på overtid og har ikke hatt antydnng til modningssmerter... Har ikke hatt en enste kynner heller, og dette bekymrer meg litt... Er redd jeg vil få smertesjokk når ungen skal ut, føler jeg ikke har fått et eneste hint om hva jeg kan forvente meg :-(
Mini09&Lille12 Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har mens smerter i rygg, nederste del av mage, og hatt masse stikkinger. I går gikk slimproppen, og var på sykehuset i natt fordi ungen var forferdelig urolig og stakk så. Da hadde jeg 1cm åpning og heeelt moden! Hurra!! Så nå venter jeg bare på rier. Jordmora sa jeg hadde hatt modningsrier i rygg og mage, men det at ungen var så urolig skyldtes at jeg hadde drukket cola( koffein) og kaldt vann. Når ungen var så urolig fikk jeg sammentrekninger av det. Så nå er det null cola og lunket vann på meg. Og er mamma om enten noen timer eller få dager!
stjerne-kikker<3 Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Akkurat likt som deg, juninurk<3 er fødeklar! JM på tirsdag og helt moden og 2 cm åpning. ble bedt om å gå hjem å vente på riene.. Hadde også sammentrekninger i mage og rygg, gode tak, men det har gitt seg nå. Så jeg venter enda, men har ingen håp om at noe skal skje. Slimpropp gikk igår kveld, og litt idag.. Når den gikk på mor mi så var hun sin i fødsel igang, men ikke samme på meg nei.. Kjedelig å gå å vente. men må nok bare basere meg på at ingenting skjer i de neste dagene heller.. Har jevnlige murringer i magen og kjenner det tar tak også jevnlig, men ikke noe vondt så spiller jo ikke så stor rolle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå