Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Sendte nettopp mannen innom for å kjøpe den med 3 skuffer tenkte å ha den som stellekommode på badet.. Er det en grei kommode?har bare sett den i katalogen.. Ble så itvil om jeg skulle ta 3 eller 4 skuffer,men jeg er ikke så høy (1,60)så tenkte da får den med 3 være stor nok..
mitt 4.barn har kommet Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Tror du gjør lurt i å ta den med tre skuffer. Du kan evt sette på hjul under for å få den høyere. Jeg har fått i hus to stk med fire skuffer. Med stellepute på ti cm oppå blir den perfekt til min mann på 181 cm, men kanskje litt i høyeste laget for meg. Men jeg vurderer å skaffe meg en lavere pute, og da vil den nok være fin til meg og. Kjempepraktisk kommode da. Jeg kjøpte Komplement oppbevaring til 75 kr til å legge sokker, strømpebukser, salver, kluter m.m. oppi. Det ble kjempebra!
kismet Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Vi har den hvite Hemnes kommoden med tre skuffer fra IKEA, bruker den som stellebord på badet. Er veldig fornøyd , nå skal vi bruke den til andremann også Vi har bare en stellepute oppå (ikke ikea)
Tbabe Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Vi har Malm i flere varianter, og er veldig fornøyde.. Den med 4 skuffer blir nok litt høy for deg ja, ¨så det var nok lurt å velege den andre - god plass i kommodene og veldig stabile og fine . Vurderer nå å bytte ut noen av våre "gamle" kommoder med Malm nå i løpet av sommeren ; )
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 da blir det spennende å se når vi får den på plass imorgen gleder meg så til å få lagt babytøyet oppi,og gjøre ting klart... Lurte på å kjøpe turiform stellemadrass,den bygger jo litt så tenker det blir akkurat fint!!
Silene_Silanum Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har de store sorte til oppbevaring av klær til meg og samboer. De fungerer ypperlig. Søsteren min har de samme- da hvite- men de ble noe skjeve under montering. (Skuffene er litt skjeve). Så jeg vil ikke si at kvaliteten er sånn KJEMPEBRA... Men vi skal også bruke malm til stellekommode- mye pga. prisen
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har selv den store med 3+3, og skal kjøpe den med bare 3 og bruke som stellekommode jeg også. Jeg er kjempefornøyd med den jeg har fra før, de er skikkelig fine! Og ei venninne av meg har den med 3 og bruker den på badet som stellekommode, og den er veldig praktisk. Så vi er flere som skal kjøpe den
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Hehe dette er så morsomt å lese, har tenkt på AKKURAT det samme, altså å bruke den med 3 skuffer til stellebord. Vårt gamle stellebord holder på å falle sammen, og de fleste andre kommoder og stellebord passer liksom ikke inn i åpningen vi har mellom vegg og skap. Har tenkt masse frem og tilbake på dette.. Det jeg i grunn har tenkt mest på er om skuffene "glir" godt nok... Nå tror jeg faktisk jeg må ut på handel jeg også hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå