Gå til innhold

klarer ikke bestemme meg...vite kjønnet eller ikke?? ul på tirsdag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner at du syns dette er vanskelig. En sånn overraskelse er jo også veldig gøy. Jeg ville ikke vite det til å begynne med jeg heller, men nå har jeg ombestemt meg. Med hensyn til det praktiske og navn er det kjekt å vite kjønnet. Dør nesten av nysgjerrighet jeg:-) Skal ikke på UL før 25. juni.

Lykke til beibiboom, ikke mange dager å bestemme deg på:-)

Hei hei...

Jeg har bestemt meg.. mer eller mindre for ikke å vite denne gangen heller. Synes det var litt ekstra motivasjon til å jobbe meg gjennom fødselen forrige gang fordi jeg var så spent på hva som kom. Syntes også det var ekstra gøy å fortelle til besteforeldre, tanter, onkler o.l at det ble en nydelig lita jente. Jeg gleder meg veldig til å finne ut hva det er, og er også veeeldig nysgjerrig, men tror nok jeg skal bevare spenningen til siste slutt. hihi.

folk er veldig forskjellige. Jeg er av den nyskjerrige typen. så hadde aldri klart å vente. Synes dere er kjempeflinke som klarer å vente:) Syns bare at det det kommer en baby som skal bli endel av familien vår er spennende i seg selv.

Hei!

Vi har vel mer eller mindre bestemt oss for å vente til fødselen med å vite.... Med de to første ante vi heller ikke hva som kom! Synes det er fantastisk deilig å ikke vite.... jeg er sikkert litt rar der;)

Ønsker og bevare så mye som mulig av spenningen helt til slutt!!

Men, jeg har og forståelse for de som ønsker å få vite det v/ UL.....

Vi skal vite det. Både fordi det er utrolig praktisk, og fordi jeg tror det er lettere å få fødselsdepresjoner visst man går ett helt svangerskap å tror/håper man får ett kjønn, å så kommer det ut det andre.

Vet ihvertfall at jeg var sjele glad for å få vite at vi skulle ha gutt i mitt første svangerskap. Fordi jeg var totalt innstilt på at vi skulle ha jente. Ble faktisk litt skuffa og gråt en liten hormontåre da vi fikk vite at det ble gutt. Da var det veldig greit å har resten av svangerskapet til å innstille seg til at det var en gutt. Å skulle jo selvfølgelig ikke vært uten lille snuske gutten min, men tror nå at det er litt det av vi jenter gjerne ønsker oss jenter selv :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...