Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Ikke meningen å "gni det inn", heller gi litt håp til dere andre Da jeg ble gravid for litt over ett år siden veide jeg 112 kg. Under graviditeten stod vekta stille, og 2 dager etter fødsel veide jeg 100 blank. Nå er baby 7 mnd og jeg veier 89 Har i grunn ikke gjort annet enn å gå mye tur - skeier ut rett som det er, så hadde jeg vært flink med kostholdet i tillegg hadde vel kiloene rast enda raskere av Så - det å bli gravid var en super slankekur for meg Lykke til til dere andre
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer! Så gøy! Nyt det og kos deg med din `nye`kropp! ) Klem
*Bo*og*Junior* Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Så morro! Godt å høre at du har gått ned så mye i vekt, det fortjener du!
mamma mitt Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Å deiligt med en solskinnshistorie, nyt din nye tilværelse og dit nye liv ;o)
kropp Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 SÅ flink du har vært, håper jeg kan rapportere det samme om noen mnder:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå