Sunniva78 har to små Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg hadde termin i går, og her skjer det niks nada. Har masse masrier, men jeg vil føde NÅ jeg... Sist ble jeg satt i gang 1 uke på overtid, frykter det blir samme prosedyre denne gangen også:-(
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Har termin i morgen, kjenner litt murring innimellom men det er så lite. sist fødte jeg 3 dager før termin. Trodde vel egentlig jeg skulle føde før termin nå også, men nei da. Jeg vil også føde nå gleder meg liksom til smerter, vil ha smerter nå hehe
**sander&mams** Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 har termin på søndag , driiiit lei hele greia nuh.. har maaaasse kynnere , men nada mer..
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har tremin til søndag... Hadde ikke trodd jeg kom tl å gå til tremin så er også veldig klar til å føde. Har kynnere, men tror ikke det skjer noe mer på flere dager..
smiley_4juni-oliver Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 jeg har mens-termin i morgen, og ul termin den 9.juni! er veeeeldi klar for å få han ut nå! er veldig stor, jordmor tror han er rundt 4 kilo. har masse kynnere og mensmurringer som kommer og går! har lys op rier nåååååååå ;P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå