Juliann10 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Sluttet på pillen 3.april, fikk mensen igjen etter 5uker..er nå i 2pp, i følge babyverden hadde jeg eggløsning rundt den 27.april, hadde sex 24,26 og 27.april....kjenner ingen symptomer graviditet, men kansje litt tidlig så tilfelle!? Imorgen er det jenteparty, har ikke drukket på et par mnd, men er nå skikklig gira på en fest i fint vær..i tillegg skal vi være hos meg..veksler mellom å la være å drikke og drikke litt..argh, hva er "Litt"?!! Hva hadde dere gjort...skal vel litt til at jeg er gravid uansett...
Juliann10 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. mai 2009 mai, mente jeg selfølgelig...går litt fort for tiden;)
♥Axinija♥ Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Dersom jeg hadde hatt EL 27.mai (altså for 2 dager siden), hadde jeg ganske sikkert drukket alkohol i helgen dersom jeg var invitert/skulle holde fest selv... Det er enda så tidlig så det du drikker går ikke over til egget/embryoet, dere kommer ikke til å dele blodbane på noen uker enda! MEN; jeg hadde ikke drukket store mengder alkohol, og vært litt måteholden... Lykke til....
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 jeg var på julebord dagen etter EL, og drakk ikke altfor mye, men nok til å bli godt brisen...og røyket endel! nå er jeg 27 uker, og mini i magen har det topp;-)) syns du skal ta litt å drikke, du trenger jo ikke overdrive;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå