Gjest Siklerotte Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Gått gjennom hele alfabetet, og plukket ut alle jeg synes er ok, hehe. Og ja, spurt om de fleste tidligere, men sånn er livet. Adam Anders Elias Emery Ezekiel Felix Fredrik Gustav Hans Hayden Joel Juel Johan Jonas Judah Jasper Jesper Kaiden Kinsley Kyan Max Nicolas Noah Ola Ollie Oscar Sam Samuel Silas Teodor Vetle Wesley Westley Willem Wyatt
Vannmann35 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Adam Gustav Felix Johan Jesper Teodor Dette er navn jeg kunne brukt selv. Restern enten liker jeg ikke, eller føler er oppbrukte og kjedelige.
Miranda har født :-) Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Adam Anders Elias Felix Fredrik Hayden Jonas Jesper Kyan Max Nicholas Noah Samuel Theodor Er alle pene navn :-)
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Topp 5: Teodor Oscar Ezekiel Gustav Adam Kjempefine navn!
TurboMaria Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 De fineste: Oscar Kyan (men ikke i Norge) Adam Hayden (men ikke i Norge De fæleste: Willem Vetle Ola Kaiden Jasper Juel Resten var sånn midt i mellom Ser du har Jonas på lista di. dette syns jeg er pent, men litt kjedelig, men jeg syns Jonah er kjempefint og stilig(men penest om det sies på engelsk)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Hehe. Mine favoritter er: Felix, Gustav, Johan, Jesper, Max, Nicolas, Noah, Ola, Oskar, Teodor. Liker ikke de engelske, blir for "teit" på norsk. Men det var kanskje du som bodde i utlandet? :-)
prebs Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Jeg liker godt: Anders Fredrik Gustav Hans Jonas Jesper Ola Oscar Vetle Resten ville jeg vel slakte...
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Fine: Adam Felix Fredrik Ola Samuel Helt greie: Anders Elias Gustav Hans Jesper Oscar Teodor Under tvil: Johan Max Nicolas Noah Silas Vetle Jonas Sam (men gi han han heller navnet Samuel, bruk Sam som kallenavn) Liker ikke: Emery Ezekiel Hayden Joel Juel Judah Jasper Kaiden Kinsley Kyan Ollie Wesley Westley Willem Wyatt (har svart med tanke på at navnene skal uttales på norsk, og at det er snakk om et barn som er norsk. Noen av navnene jeg ikke liker på norsk, kan være fine på engelsk)
(Oktober) Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Adam, Elias, Felix, Fredrik, Jonas, Silas er de jeg liker best. Silas på topp
Hvitkløver2020 Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Max har jeg på min liste. De andre lliker jeg ikke....
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 Kunne brukt disse, resten liker jeg ikke: Adam Elias Felix Joel Johan Jonas Jesper Kyan Nicolas Noah Oscar Teodor Vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå