Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31, med en super aktiv gutt.

har hatt det helt problemfritt frem til nå, hyppige kynnere fra uke 18, men eller veldig bortskjemt!

Men de 3 siste dagene har det vært virkelig ømt/vondt!

akkurat som om magen er bein hard hele tiden (kynner aktig), og den minste anstrengelse av magemusklene, eller bevegelse som legger litt press på magen gjør virkelig vondt. (å bøye seg fremover er nærmest umulig!)

er det flere som har det sånn?

det blir noen virkelig slitsomme uker om jeg skal ha det sånn de neste 9 ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa! Jeg har det slik! Er 29 uker og er så øm nederst i magen. Gjør utrolig vondt hver gang jeg skal bruke noen magemuskler. Det føles som om magen min er for tung. Får kynnere når jeg reiser meg og går.

Legen min sa det var normalt, men han var så stresset at jeg ikke tror han egentlig fikk med seg hva jeg prøvde å si.

Skrevet

Huff det er det som er så dumt med leger...de har liksom ikke tid til å høre på deg...

ja det er visst ganske normalt, men fryktelig slitsomt...har bare lyst til å ligge på sofaen jeg da.

har ikke lyst til å spise en gang, for tenker at det blir værre...

hmmm

Skrevet

Jeg har egentlig verdens beste fastlege. Men hun har gått ut i fødselspermisjon, og vikaren virket veldig uerfaren.

Får bekymre meg mer hos jordmor neste gang.

Sliter veldig på jobb. Sitter jeg framover får jeg vondt i magen og ribbena, men lener jeg meg bakover får jeg vondt i bekkenet. Jobber heldigvis bare 3 timer om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...