Goomba84 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Hvis ikke jeg er gravid nå, så skjønner jeg ingenting... Var prøver for et par år siden, men da hadde jeg mye innbilt symptomer..ulike de jeg har nå. Nå fryser jeg, er kjempetrøtt til tross for nødvendig søvn, tisser og tisser pga mer tørst enn ellers. Stikkinger har jeg hatt i magen, venstre side for det meste, og mye øm spesielt om natta...virker som jeg har mye luftsmerter, og det kan nok stemme. (pleier å drikke mye cola, og fikk da det samme, men har sluttet med dette pga prøver å gå ned litt i vekt) Halsbrann kan jeg krysse av for..blæææ helt j... Dessuten har jeg vært unormalt sliten i kroppen, onsdag trodde jeg at jeg fikk influensa, feber og vondt/sliten i kroppen, men det stoppet brått..hm... Mer da..? åja, unormalt sår på puppene, men ikke kjempevondt liksom. I dag holdt jeg faktisk på å besvime i butikken, var lang kø, og da jeg kom til kassa så var det like før jeg ramlet sammen, så måtte pakke varene i en fart og løpe ut i bilen. Hva tror dere? Full klaff i 1pp?? Også har jeg et spørsmål til dere som har vært gravide. Kan aldri glemme en stund før jeg ble prøver for aller første gang(6år siden nøyaktig), så var jeg til legevakten med magesmerter og rosa utflod... legen skrev ut flagylpencilin, men hadde jeg visst at jeg kunne være gravid, så hadde jeg spurt om det.. hva tror dere om det?? Har jeg vært gravid? FDW84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå