Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Noen som har vært på et sånt party? Og hva produkt dere anbefaler der? Jeg har vært på et. Kjøpte noe rensekremer. Var så mye der jeg har lyst på hehe. Så noen erfaringer og og hva dere selv liker og anbefaler?
<3 N & M <3 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 har hatt slike partyer flere ganger. men er ikke alle produktene jeg liker. til vanlig bruker jeg foundation, hudkremen, og rensekremen som følger med til dette settet. også bruker jeg mascaraen. er også veldig fornøyd med microdembration settet, den skrubben du bruker to ganger i uken. ellers klarer jeg med ikke uten rense greiene til øynene, den er bare super. har også en del flere mary kay produkter, som øyenskygge penner, leppeskrubb, bodylotion, såpe og håndsettet.. er egentlig veldig glad i mary kay produkter. eneste jeg virkelig ikke bruker av alt jeg har er leppe skubbe settet. det er skikkelig dårlig... men alt i alt så bruker jeg stort sett bare mary kay etter at jeg begynte å bruke det første gangen. er så mye fint har lyst på noe derfra hele tiden jeg;) he he
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 leste MASSE negativt om de produktene på Min mote-sidene på vg.no, for 1 mnd siden el sånt. mange som hadde dårlige erfaringer med det, fikk kvisete hud ol. Og at det ikke innholdt særlig gode ingedienser.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har prøvd disse og var ikke særlig fornøyd.. Maskaraen var jeg VELDIG fornøyd med da. Den kunne selv jeg (som er veldig ømfintlig for øyesminke) bruke og den var finere på enn de fleste andre allergifrie. Ellers har jeg hørt om nok av de som har reagert på produktene til huden, så selve merket har jeg ikke noe tro på ellers...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Bruker det ikke selv, men har hørt mye positivt om det fra andre. Spesielt renseproduktene. Men ikke sikkert det passer for alle.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jeg liker veldig godt håndskrubben og den nattkremen til hendene. Etter at jeg begynte å bruke disse er jeg ikke plaget med tørre hender lenger. Dagkremen som var med i settet liker jeg ikke like godt da så den blir sjelden brukt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Hei Selger selv produktene og er veldig førnøyd med dem. Men jeg tåler enkelte dårlig. Nå er jeg ganske allergisk da.. På hendene. Jeg liker ekstra godt maskara, 3 i 1 rens, øyekrem og fukt. Viktig at du kjøper det som er tilpasset din hud, ellers få du gjerne kviser som andre nevner her.. Bruker også serum, men dagserum får jeg eksem på hendene av.. Nattserum går greit. Bruker også øyeskyggene og makeupfjerneren er helt utolig bra. Foundationen er kjempefin, om du får riktig farge Ellers er Mary Kay likeså bra som andre merker. Har mindre linjer ruundt øynene og aldri plaget med småkviser i peroder som før.. (bruker den lilla serien)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Var på party hos en gammel venninne. Kjøpte rens og kremer. Var ikke imponert. føler det er samme kvalitet som oil of ulay eller nivea, bare MYE dyrere. Er like billig å gå på hudpleie salongen, og da får man i alle fall det man betaler for.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 foundation og løspudderet. Ellers kan jeg ikke bruke noen av kremene pga dårlig hud, og ble verre etter MK produktene, er også sinnsvakt mye mas om man sier man kan ta en sånn hudpleieklasse en gang. Da blir du ikke kvitt de. Det er 50 % rabatt for selgeren, så det er unødvendig dyrt som flere har sagt. Masse rosa jalla, og jakker for å stige i gradene. Får litt følelsen av en sekt, eller brorskap når jeg hører sånt og blir livredd.. Vil alltid anbefale folk å handle hos hudpleier om man allikevel skal legge flere hundre kroner i en krem. Selv om man sier at det er pengene tilbake garanti, så vet vi alle at det er enklere å levere tilbake i en butikk enn til en venninne vi handler hos for å være greie... Bruk hudpleier om du har problemhud. Disse MK konsulentene stilles det ingen krav til noe forkunnskap om erfaring eller utdannelse fra, så de kan jo ikke være istand til å analysere hud eller tilby riktig fargeveiledning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå