Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Min svigermor (og far) har følgende holdning; Dersom det ikke kommer barn på naturlig måte, er det ikke meningen at vedkommende skal ha barn...!!! Ass. befruktnig er ifølge hun å tukle med naturen, og at da blir barnet, sykt, man får masse problemer osv.. Vi har ikke gidda å fortelle at vi prøver vi altså.. Andre med erfaringer her?
Baby*2012 Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Heisann,jeg kan ikke si jeg har den erfaringen men da har dine svigerforeldre en forferdelig måte å se barnløshet på.... Huff,stakkars deg med slike svigerforeldre..... Bare gjør det du må for å bli gravid du Dem hakke en dritt med om det er på den ene eller andre måten,for et barn er et mirakel no matter what! Sender deg babystøv og masse klemmer
FrøkenSprøken Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Heihei:) Dette må du ikke ta deg nær av! Kanskje har de vonde opplevelser rundt barnløshet selv? At de prøvde lenge, og derfor valgte å støtte seg til troen på at Gud tar de valgene som er best for oss? Ikke vet jeg... Men dere må jo bestemme slike ting helt selv, og så er det jo bare å la være å si noe om det. Evt. kan dere jo si det i konfirmasjonen til ungen;) Så får svigers se at deres nydelige lille barnebarn er like perfekt prøverør eller ikke:) Har dere prøvd lenge? Vi har heller ikke sagt noe til svigers, for kjæresten min synes ikke det er så viktig, og han ønsker å holde det hemmelig til vi er et stykke på vei. Dette synes jeg er trist, fordi jeg føler at jeg "lyger" til svigermor når vi snakker om barn. Jeg kan jo liksom ikke si at vi ikke ønsker det heller... Men nå har jeg en super svigermor, da. Så jeg forventer bare hyggelige reaksjoner og masse støtte, om vi så må adoptere nummer to... Lykke til:)
flise78 Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Uhørt tankegang sier nå jeg. Prøv å ikke bry deg, om det er lettere sagt en gjort. Har ikke sans for slike holdninger i det hele tatt. Ære være helsenorge anno 09 at det finnes hjelp for fremtidig gode foreldre der ute!!! Jeg har sett flere barn, av venninner som har komt til ved prøverørbehandling, herlige små barn som er friske som bare det og ikke minst VELDIG ønska.....:-) sender gode tanker til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå