Gå til innhold

Da har jordmor vært slem med meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det hun forklarte at hun var da hun strippa og tøyde inni der...

3cm åpning og veldig moden og tøyelig, så nå har hun gjort alt hun kunne for å kanskje trigge noe fram... Var ikke så veldig behagelig, men sitter her med murringer i rygg og mage!

Hun anbefalte også for meg å ta et mini-klyster, så d har jeg gjort! Skulle d skje noe, trenger jeg iallefall ikke klyster på sykehuset:)

Så i dag skal jeg gå en lang tur og spise et tungt måltid (som hun også anbefalte)...så legge meg og se hva som skjer:)

*håpe håpe*

Termin er i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det virker så utrolig ekkelt å bli strippet... Hvordan opplevde du det? Er dette noe man må, eller noen man ber om?

Skrevet

Jeg spurte om hun kunne tøye meg kraftig, og se om hun kanskje kunne få noe igang. Hun hadde nok sjekka åpning og tøyd litt uansett tror jeg ved termin. Vet ikke hvordan andre gjør d.

For meg er det ikke vondt, men ekkel ubehagelig følelse ja!...

Noen er vel kanskje mer følsomme der inne...men for meg er det helt greit å bli strippa, og hun gjorde det kraftig, tok fingrene opp og inn og rundt om inni livmormunnen...hehe, det var det hun forklarte iallefall!

Håper du fikk litt svar på spørsmålene..

Skrevet

Ja, gjorde jo det - synes det virker veldig skumelt, og håper jeg slipper... Har termin i dag jeg da, så blir spennende å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...