Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit altså, her braker det løs. Har termin til tirsdag og går generelt mere på do, men hvor kommer all luften fra?

Hjelp altså... Om natten gjør det faktisk vondt, luftsmerter kan være skikkelig grusomt.

Stakkars mannen, glad jeg kjenner han så godt at vi kan flire av det.: )

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp!jeg fjerter dagen lang og har fæle luftsmerter:O Er 37+5 og rett og slett råtten tvers gjennom:S Har hatt luft før asså men dette...herregud..er jo helt grusomt:O

Skrevet

Her er det direkte pinlig! Har blitt så mye luft at jeg ikke lenger alltid klarer å knipe igjen hvis jeg f.eks. er på butikken. Blir mye farting mellom reolene for å si det sånn:P

Ellers sitter lufta ganske så løst her i heimen, så det er ikke noe stress. Min datter på 2,5 foreslo i går til pappan at "mamma må snart bæsje":D Syntes det var kjempfestlig!

Skrevet

He, he - braker litt her også ja... Må nok bare leve med det inntil videre :-)

Skrevet

He he, festlig. Godt at jeg ikke er alene.

Noen ganger blir jeg helt overrasket selv og får nesten latterkrampe. Kjenner igjen den med butikken. Huff... ; )

Skrevet

Hehe...

Kjæresten min tror jeg løper på do hele natta for å tisse, men den gang ei! Bare luft som må ut! Ikke akurat behagelig, så syns det kunne gitt seg snart!

Tror dere det er noe det hjelper å spise...eller hva som evt gjør det værre...

Jeg driver å innbiller meg at det blir værre av de fete melkeproduktene...

Skrevet

Jeg kunne også godt forestille meg at det kunne være melkeprodukter, men jeg drikker kun soyamelk så det er i hvert fall ikke problemet her.

Tror egentlig bare det er fordi den lille presser på tarmene..

Vi får holde ut, snart har vi kroppen for oss selv igjen: )

Lykke til!

Skrevet

he he, godt å høre at det ikke bare er meg! XD

Prøver på butikken å slippe noen smygere der det ikke går nokken folk, men ikke alltid så lett!

Men går i perioder. Klarer ikke helt å se hva som gjør utslaget egentlig. Kommer luft den andre veien også. Kjempegreier, he he, en kjempediger person som raper og fiser! ha ha! Stakkar kjæresten min...

Skrevet

Jeg har også mye luft. Har hatt det tidlig i svangerskapet (da med mye luftsmerter) og nå er det kommet igjen med nå med en fjert nå og da, kun i går jeg hadde skikkelig vondt i magen (luftsmerter). Jeg er i uke 29+4, håper bare det ikke blir verre fram mot termin ut i fra det jeg leser her.....

Mannen min "klager" av og til at det lukter så vondt. Jeg har ikke kjent at det har kommet noe ut, men tydeligvis er det nok ikke alltid jeg har helt kontroll på det som skjer der nede.... ;) Heldigvis har jeg ikke merket noe til det andre plasser enn i bilen og hjemme..., men det kan jo ha skjedd andre plasser også uten at jeg har merket det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...