Gå til innhold

Vogn med parasoll, reagerer dere på synet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde bare tenkt : det var smart,sånn må jeg også skaffe meg!

Fortsetter under...

Skrevet

Reagerer ikke på det men syns selv det er upraktisk når det er litt vind. Veldig kjekk når man er i utlandet.

Hadde det tidligere men oppdager at jeg solgte den ene vogna med parasoll festet så den får jeg ikke brukt mer:o)

Nå har jeg Teutonia vogn med solskjerm og kan både snu hådtaket slik at jeg kan snu retningen på vognen og kan snu selve sitte delen om jeg vil det. Enda mer praktisk.

Reagerer veldig på de som har teppe over vognen. Så ett av de slagene tidligere i dag og klarte med ett nødskrik å ikke komentere det.

Skrevet

Har faktisk investert i en selv. Kommer jo ikke til å bruke den hele tiden, bare når det er sol... også kan man med et enkelt grep kneppe den av og putte den under vogna. Perfekt. :)

Skrevet

Jeg syns parasoll på vogna ser litt sånn sydeuropeisk dil dall aktige ut, og ikke særlig fancy. Når det er sagt så har jeg en parasoll liggende selv, men fikk det ikke til å fungere så veldig godt og brukte heller solkjermen til teuntonia (passer på de fleste vogner).

Skrevet

Jeg har to barn, og har brukt parasoll til begge.

Den kan klipses av og jeg har den ikke på til vanlig, men de gangene barnet er med meg på stranden eller vi skal på utecafe el.l er den supersmart å bruke som solskjerming. Det er ikke alltid det er like lett å finne ett totalt skyggefullt sted for vogna, og da hjelper det med parasoll

=)

Skrevet

Ville jeg aldri tenkt over en gang.

Annonse

Skrevet

Hehe, alt man skal tenke over og bry seg om også ser jeg. Hadde tenkt at det var veldig praktisk jeg, bortsett fra at den jeg hadde var så stiv at den var vanskelig å vri til... Men så var den billig også, sikkert derfor;)

Skrevet

Om det ser bra ut eller ikke er meg revnende likegyldig, hvis frøkna får sola i ansiktet er det frem med parasollen! :-)

Skrevet

Syns det ser litt fjollete ut, men ikke akkurat i kategorien HA HA.. ;-)

Skrevet

Hæ? Hva er det for noe å si? Jeg bruker alltid parasoll og syns det er kjempegreit. Da får den lille alltid skygge. Skjønner ikke hva som er fjollete med det.

Skrevet

Hehe. Nei, hvordan det ser ut og hva andre tenker når de ser det har jeg faktisk ikke tenkt over!

Men når du nevner det. Det er faktisk svært sjelden jeg ser ei vogn med parasoll her i Norge. I syden har jeg følelsen av at alle bruker det....

Jeg har aldri opplevd at noen har ledd av parasollen vår hvertfall.

Skrevet

De har nok ledd inni seg, hehe.

Ble faktisk til at jeg fant fram parasollen etter å ha lest dette innlegget, så den har vi brukt i dag og jeg fikk det faktisk til å fugnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...