Gå til innhold

Flere som er sykmeldte, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utmattet at her går dagene med til å slite sofaen. Håper på bedre form snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. kjipt å ikke være i form ja :( er sykemeldt i to uker pga bekkenløsning.9 uker på vei. tidlig å bli sykemeldt men er redd jeg ikke kommer meg i jobb igjen med det første. vi får prøve å nyte det :):)

Skrevet

sykemeldt fra nattevakter på 20 timer. men går ellers alle dagene vanlig full jobb. slitsomt om morgenen når man spyr på jobb, men det gir seg vel snart.

Skrevet

Hei! Jeg er helt gåen. Ble sykmeldt 4 uker pga. kvalme og den slags. Ligger store deler av dagen i senga, men har funnet ut at mot kvalmen kan SEA BANDS funke veldig effektivt! Kjøpes på apoteket. Jeg har dem på meg natt og dag i det siste. God bedring!

Skrevet

Sykemeldt jeg også pga lavt blodtrykk som gjør med fullstendig utmattet over så lite. Håper snart at det bgår over og at jeg kan fungere igjen. Blir så motløs.

Skrevet

Ja, 20% i noen uker; helt utmattet! Håper det går over snart.

Skrevet

40% sykemeldt her grunnet kvalme og utslitthet..Er heelt gåen..

Skrevet

100 % sykemeldt her, pga. kvalme/brekninger og total utmattelse... Sovnet på jobb, og fant da ut at jeg måtte kaste inn håndkleet.

Skrevet

8+4 her og sykmeldt i en uke foreløpig, pga utmattelse, kvalme og vondt i magen...........

Skrevet

50% sykemeldt. Helst fra dagvakter, kaster opp hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...