Panda'n Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Men det er 5 dager til IKM. Jeg har begge de andre gangene fått svak positiv 4 dager før, og denne gangen tror jeg at egget festet seg mye tidligere. Hva sier dere - teste nå, eller vente til i morgen tidlig?
♥Axinija♥ Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hehe, jeg har jo testegalskap, så vet hva jeg ville gjort! Har testet 4 ganger allerede (EL forrige lørdag) hvorav 3 av disse testene faktisk har blitt positive!!!! Svakt positive, men den idag var helt klar positiv!!! WOW??? Anser meg fremdeles ikke som gravid, venter til IKM dagen med å feire.. TEST, TEST, TEST!!!!!!
Panda'n Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 Godt det ikke bare er meg... Gratulerer, da er du jo gravid!! så gøy :-) Jeg testet - men negativ... Det er jo for tidlig. Nå har jeg ikke flere tester igjen, men får i posten i morra tror jeg. Så nå venter jeg nok til søndag. Jeg tror jeg er gravid, har jo mange symptomer, (se innlegget mitt på februar 2010-klubben) og nå har også areola vokst og blitt mørkere. Og føler meg så annerledes.
paper Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg og testa supertidlig nå...,10 dager etter eggløsning bare.Svakt pos. Nå er jeg vel 4u og kjempeutslag!! Som deg hadde jeg masse symptomer før jeg testa...,i ettertid ser jeg at det var mye innbildning og sånn,men samme det. TVI-TVI!!klem
Panda'n Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 Takk, takk. Jeg har 2 barn fra før, og skrev dagbok begge gangene i begynnelsen, og jeg har mange av de samme symptomene nå. Har ikke ømme pupper som før mens, men har vonde tak liksom, og det har jeg kun hatt ved graviditet.
♥Axinija♥ Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Tja....føler at det er vel tidlig å kalle seg for gravid, hehe.. Har IKM ca.7.juni.. Kanskje vi bærer tvillinger Paper?? En negativ test nå betyr ikke så mye, du får teste nærmere IKM.. Masse lykke til, tvi, tvi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå