Gå til innhold

Hjelphjelphjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, nå trenger jeg råd fra MANGE! Jeg er 10 dager over, men ingen tegn på graviditet. Har vært hos legen, hun har tatt bloprøve og alt som er, men ingen tegn. Går det fortsatt ann at jeg er gravid? Har ingen symptomer av de jeg bruker å ha før TR kommer, men jeg er kvalm, har ømme pupper, skiftende mellom løs og hard mage, er en vandrende hormonbombe osv osv. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Så nå trenger jeg mange synspunkt her. Er det noen som har opplevd lignende? Eller er det bare meg som er rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De symptomene der er akkurat det jeg pleier å ha uka før mens.. Men siden du ikke bruker å ha det sånn, så kanskje du er gravid? ha r du testa med CB digital da?

Skrevet

Ja, men da var jeg vel 1 dag over tror jeg. Negativ. :-/

Skrevet

Jeg hadde nok testet igejn jeg da, men om den fortsatt er negativ så hadde jeg gått til legen på nytt og fått henvisning til GYN.

Kroppen vår er merkelig noen ganger, og lurer oss veldig. Spesielt om vi prøver å bli gravid og går og kjenner på alle tegn.

Har selv gått maaange dager over, negative tester og full pakke, men mensen kommer alltid etter en stund alikevel.

Skrevet

Ja, hehe. :-) Får vente et par dager til så får man se hvordan dette går. Er veldig håpefull her, men etter jeg var hos legen og fikk resultatene på prøvene så gikk håpet i dass, men enda så har jeg ikke fått mensen. Så kanskje?

Takk for svar! :-)

Skrevet

Har ei venninne som ikke testet positivt før det var gått en laaaang stund, lenger enn du har gått til nå. Så det er fortsatt håp ;o)

Men jeg må også legge til at dette skjedde med meg i fjor oxo. Jeg mistet TR og håpet jeg var blit gravid for jeg hadde ingen symptomer på noe som helst.

Det viste seg istedet at jeg hadde utviklet type 2 diabetes... Derfor mistet jeg TR.

Skrevet

Hihi, ja, får vel vente en 3 - 6 dager til. :-)

Uff, dette var da ikke got å høre. Får vel ta en grundig sjekk med mindre TR ikke kommer.

Takk for svar! :-)

Skrevet

Hvis du ikke har testet på 9 dager er det vel definitivt på tide å teste igjen??? Noen tester veldig sent, men hvis du er 10 dager over tiden er du jo snart 6 uker, bør slå ut da... Lykke til!

Skrevet

min mens var tre uke for sen. Og hadde ALLE gravid-sympt. Så i mitt hode var jeg jo gravid når mensen ikke kom og alle gravid-tegna var der... men den gang ei... mensen kom, desverre, gravids-sympt kan være mens-sympt.

Håper du får en positiv test ToneLise!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...