Gå til innhold

Stakkars mannen min i natt!

Anbefalte innlegg

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Han måtte flytte seg ut på sofaen fordi jeg snorket så forferdelig at han ikke hadde sjans til å sovne.

Slet med dette forrige gang også. Har fått noe vann og en del av dette har gjort at jeg tydeligvis blir trangere i nesa slik at jeg snorker som en elefant. T.o.m guttungen på 2,5år som ligger på rommet ved siden av har klaget på snorkingen min...

Godt det bare er 10 dager igjen til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Det gjelder her i huset også. Jeg har vært en "stille sover" i alle år, men nå snorker jeg som et uvær! Men det gjør samboer også, og jeg blir irritert når jeg er våken så mye om natten og ikke får sove fordi han snorker.. Så da dulter jeg borti han..

men han tør ikke gjøre det med meg. (heldigvis, og da hadde jeg blitt sinna, tror jeg..)

Jeg har riktignok sagt til han at han kan gjøre det, men krysser fingrene for at han aldri gjør det!

Men det går vel over når vi er ferdig klekket og tappet? :-))

Skrevet

Her er det foreløpig han som snorker. Og om jeg gjør det blir jeg garantert overdøvet av ham. Her snakker vi sagbruk grad 10 eller no ;)

Skrevet

Huff, samme her, jeg snorker som bare det...og i tillegg så er det nesten som et jordskjelv i senga hver gang jeg skal snu meg nå eller på do, så han blir vekt natten gjennom, han gjesper dagen lang, men jeg holder meg forholdsvis våken til tross for gjentatte turer på do osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...