Chrissie09 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er så sinnsykt hoven i bena. Er bare i uke 30 og syns det er litt tidlig å hovne så opp.... Om jeg presser en finger i skinnleggen blir det en ordentlig grop der. Flere som sliter med det samme?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg er. KJøpte støttestrømper og det hjelper. Problemet er bare at jeg ikke kan ha de på ute nå som det er så varmt. Passer liksom ikke helt til kjole og shorts, hehe. Jeg er forresten 32 +1 , men har slitt med det en stund.
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Er begynnt å bli det nå midt mellom uke 29 og 30. Ligger mye med beina høyt om kvelden. Og har to puter under dem om natta.
Chrissie09 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2009 ok, takk godt å høre att flere sliter med dette. Da skal jeg slappe litt av i fht svangerskapsforgiftningsangst..
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Hadde d helt likt i uke 30 og da begynte jeg å drikke overdrevent mye rent vann,...snakker om 3 liter dagen nesten...får renset ut...d hjalp..hevelsene gikk grundig ned...så drikk masse masse masse vann!Hvis dere ikke får renset systemet skikkelig så vil d hope seg opp i kroppen.
Bøtteknott Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jeg også har vært veldig plaget med det. men det hjelper å ha beina opp, og ikke stå for lenge av gangen. Og drikk mye vann :-) Det har blitt mye mindre vann hos meg den siste uka, og håper det holder seg :-)
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Drikk masse vann (gjerne med sitron i), unngå salt mat, sitt med beina høyt og sørg for at mannen gir deg en god fotmassasje hver kveld - føtter og legger=) Det er noe dritt det der, jeg hadde en periode for noen uker siden der jeg plutselig hovnet opp masse i beina og fingrene... Gjorde vondt å ta på seg sko, tråkke osv... Men nå er det omtrent borte, hovner bare opp litt om kvelden...
juli-jenta Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Ut å kjøpe sitroner i dag;) Har fått hovne ben siste dager, og nå som sommervarmen er på vei, så skal sitronvann alltid stå på plass i kjøleskapet. Ante ikke at det hjelper å drikke mer...er ikke kult med tømmerstokk-ben, eller som jeg leste ett annet sted LRS-syndrom, (lår rett i skoa-syndrom)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Sitronvann var smart..siron er også rensende på kroppens system...grunnen til at man må drikke mye mer vann er fordi ting går mye tregere i kroppen når man er gravid..fordøyelse og organer funker ikke som til vanlig..mye saktere..så man må hjelpe til litt for å få skyldt unna avfaallstoffer.Lurt å drikke minst to liter og unngå drikke med sukker i og salte ting;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå