Gå til innhold

Quick Respons Graviditetstest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Quick Respons graviditetstester???? Satt å leste litt rundt på nettet, så lurte på om det er noen her som har dårlige erfaringer me de????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg har ikke så bra erfaring med de...de har sent utslag på hcg og viste negativt når cb viste positivt...men det er bare min erfaring:)

Skrevet

takk for svar:o) Jeg fikk en veeeeeeldig svak positiv igår, så det er derfor eg lurer.... Tørr ikke bli altfor glad, men håper jo eg er gravid:o)

Skrevet

ååååååååå:)

men om den er positiv på qr så kan det jo være riktig??:)

krysser fingre for deg:)

jeg har jo bare opplevd at den ikke slo ut like tidlig som cb, så den erfaringen du har har jeg ikke....så da er det vel rett om du har fått en strek:)

en strek er en strek har jeg hørt:D

Skrevet

Håper det:) Men føler meg litt teit også, fordi streken er der jo, men veeeldig svak! Slik at du må se godt etter for å se den, men samboeren min så den også med en gang!!! så jeg bare *håperhåperhåper* på at jeg er gravid:D For ja, en strek er en strek:D Tusen takk for at du krysser fingre for meg:D Hehe....

Skrevet

teit?? neida, nå er du teit for at du føler deg teit hehe ;P

ikkeno er teit:)

Skrevet

Hei!!! Tok en cb her om dagen,den var negativ....tror jeg.....tok en ny i dag med qr.....negativ:-( Men så usikker for hadde 3 negative med barn nr to....hva skal jeg tro å gjøre? Skal ringe legen på tirsdag....har jo de fleste tegn....HÅPER!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...